sensor op draagarm

Voor alle technische vragen over de BMW 5 Serie
marcel530D
Berichten: 33
Lid geworden op: 28 jul 2012, 17:54

sensor op draagarm

Bericht door marcel530D » 08 jan 2014, 22:54

ik had mijn bmw 530D bj 2000 vandaag op de brug voor wat kleine reperaties maar toen viel mijn oog op een sensor die verbonden is met de onderste draagarm rechtsvoor.
mijn vraag is waar dient deze sensor voor?

Gebruikersavatar
Marcel RSD
Berichten: 958
Lid geworden op: 24 mar 2010, 11:37

Re: sensor op draagarm

Bericht door Marcel RSD » 08 jan 2014, 23:04

Is voor de hoogteverstelling koplampen. Op de achterste draagarm zit er ook 1.
Showroom:
viewtopic.php?f=104&t=26506

Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate
- Evolve Medusa Headers + 200 cell cats

marcel530D
Berichten: 33
Lid geworden op: 28 jul 2012, 17:54

Re: sensor op draagarm

Bericht door marcel530D » 08 jan 2014, 23:29

oke!!! dus stel ik zou hem verlagen (wat de bedoeling is) heeft dat geen invloed op het zicht op de weg.
de koplampen passen zich daar dus op aan

Gebruikersavatar
Marcel RSD
Berichten: 958
Lid geworden op: 24 mar 2010, 11:37

Re: sensor op draagarm

Bericht door Marcel RSD » 09 jan 2014, 09:03

Als je alleen voor verlaagd of alleen achter dan moet je volgens mij wel je lampen opnieuw laten afstellen.
Verlaag je voor en achter, dan verandert er volgens mij niets.
Showroom:
viewtopic.php?f=104&t=26506

Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate
- Evolve Medusa Headers + 200 cell cats

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Techniek”