Welke velgen zijn dit?
Re: Welke velgen zijn dit?
Super, dat zoekt wat makkelijk. Ik vind deze erg mooi voor onder een E61 ... denk ik
BMW E61 2010 : 

Staat best dik. Let er wel op dat je de wielen zoekt met de juiste et waarde. Als je de e90 versie hebt, komen de wielen te ver naar binnen te staan. Of je moet met spacers gaan werken. Maar das nooit ideaal...
Kwam dit setje tegen op mp
http://link.marktplaats.nl/766299736
E60/e61 maten
Prijs is niet verkeerd met deze banden.
E60/e61 maten
Mmm, ik zit nu ff door te lezen op Styling 190, maar ik zie dat BMW deze alleen heeft geleverd in 19" en eigenlijk ben ik op zoek naar 18" velgen, liefst geen breedset in verband met het feit dat je dan voor en achter potentieel verschillende merken/typen moet monteren.chrisb schreef:Kwam dit setje tegen op mp
E60/e61 maten
Ik kan 'em echter wel vinden in in 18", maar dan is het dus een namaak set ... is dat erg? en zo niet, waar moet ik dan rekening mee houden? Mindere kwaliteit?
BMW E61 2010 : 

licht eraan of het duitser of italiaans is en koop aub geen chinees !!! troep troep
BMW Bayerische Motoren Werke
Namaak is altijd minder.
Velgen zijn zwaarder en hebben meer lood nodig bij balanceren.
En de kwaliteit is minder. Dus sneller krom wanneer je klapper maakt met je wiel.
Heb dat een keertje gehad met een gat in de weg. Had meteen een platte kant op m'n wiel en dus een lekke band.
Zou altijd voor origineel gaan.
Velgen zijn zwaarder en hebben meer lood nodig bij balanceren.
En de kwaliteit is minder. Dus sneller krom wanneer je klapper maakt met je wiel.
Heb dat een keertje gehad met een gat in de weg. Had meteen een platte kant op m'n wiel en dus een lekke band.
Zou altijd voor origineel gaan.
Okay, geen chinees, maar wat is beter: duitser of italiaan?BMW318I schreef:licht eraan of het duitser of italiaans is en koop aub geen chinees !!! troep troep
En hoe zien/weet ik dat?
BMW E61 2010 : 

Anyone?W_4 schreef:Okay, geen chinees, maar wat is beter: duitser of italiaan?BMW318I schreef:licht eraan of het duitser of italiaans is en koop aub geen chinees !!! troep troep
En hoe zien/weet ik dat?
Ik begrijp ook dat bovenstaande set niet origineel in 18" te krijgen is, alleen 19" (en groter) breedset.
Mijn voorkeur heeft het om op 18" te blijven en geen breedset. Reden van 18" is comfort en prijs van de banden. Reden geen breedset is ik gaarne ook (omwille van kosten) banden wil kunnen wisselen van voor naar achter bijvoorbeeld. Dus het lijkt erop dat ik voor dit type in ieder geval vast zit aan imitatie velgen. Maar dan wil ik natuurlijk wel weten dat ik iets goed koop ... duitser of italiaan? Andere dingen om op te letten?
BMW E61 2010 : 

Ik heb op mijn vorige auto (330XD) replica styling 135 17" made in Germany gehad.
Nooit geen last gehad. Zat wel wat lood op maar trilling en slingervrij gereden.
Ik denk dat je het gaat merken als je langs of tegen een stoeprand rijd met replica spul.
Persoonlijk ga ik toch echt alleen weer voor OEM velgen.
Succes met je keuze.
Nooit geen last gehad. Zat wel wat lood op maar trilling en slingervrij gereden.
Ik denk dat je het gaat merken als je langs of tegen een stoeprand rijd met replica spul.
Persoonlijk ga ik toch echt alleen weer voor OEM velgen.
Succes met je keuze.
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
Duits is altijd degelijk 
Zou gewoon oem velgen nemen.
Is styling 124 niks? Die heb je gewoon in 18 inch 8j rond om met een 245 band
Zou gewoon oem velgen nemen.
Is styling 124 niks? Die heb je gewoon in 18 inch 8j rond om met een 245 band