Ik heb me zojuist aangemeld na hier al een poosje mee gelezen hebbend.
Na mijn hele autoleven Alfa en Lancia te hebben gereden (altijd met veel plezier en zonder mankementen) vond ik, nu ik wat ouder wordt
Persoonlijk vlak ben ik naast autoliefhebber ook een motorsport liefhebber, maar dan op twee wielen, race al 12 jaar op diverse circuits door heel Europa
Ik ben helaas nog niet in het bezit van een BMW maar hou nauwlettend de verschillende sites in de gaten en overweeg ook eigen import vanuit Duitsland (heb dit zelf al enkele malen gedaan)
Mijn voorkeur gaat uit naar een E61 van bouwjaar 2005/2006 en een benzine variant, liefst een 523/525, grijs of zwart. Nu heb ik er inmiddels een aantal gezien maar wel met wat hogere kilometerstanden. (rond de 200.000) nu weet ik niet of dit een HEEL groot probleem is als het onderhoud juist is uitgevoerd. In tegenstelling tot diesels vervuilen benzine motoren minder en hebben deze ook geen turbo. Na al wat gelezen te hebben ben ik ook afgestapt van persé automaat en liever ook geen panoramadak.....
Zijn er, in tegenstelling tot een diesel, nog andere problemen waar ik op moet letten? Ik heb hier al wat gelezen over het panoramadag, de draagarmen en dergelijk, de andere problemen zijn volgens mij meer diesel gerelateerd.
Oh ja, mijn budget zit rond de 12.000 euro