Vaporized schreef:
Bart,
mocht er nou niemand jou willen helpen, dan wil ik je spiegels wel overnemen
Ga ik het ook eens proberen..
Zonder gekheid, waarom moeten de draden naar de binnenspiegel toe ? voor de verlichting ? en kun je niet via BMW TIS iets vinden ? of kijken via RealOEM of iets soortgelijks welke draden waaraan moeten ?
Mocht hier nou iemand wel de oplossing hebben ? Misschien BMW318I, deel die informatie dan graag even.. Ik wil zelf ook spiegels met verlichting en ben wel nieuwsgierig hoe dit allemaal aangesloten moet worden.
Heb jij ook nog foto's van jou "ombouw" bart ?
De draden naar de binnenspiegels zijn voor de dimfunctie, wat ik begrepen heb hoort de led verlichting het eigenlijk meteen te doen maar misschien zitten hier de draden verkeerd om maar dat moet eigenlijk even doorgemeten worden.
BMW318I heb ik al meerdere berichten gestuurd en op zijn postst gereageerd maar ik geloof dat ik op ignore sta bij hem of hij leest niets
Roderic had via TIS het een en ander uit gezocht, qua kleuren van de bedrading, maar dit klopte niet met de kleuren van de spiegels, ik heb er verder de ballen verstand niet van en kom hier helemaal niet uit, kost me minstens een accu als ik ga vogelen
Foto's van de ombouw heb ik niet maar is eigenlijk heel simpel, behalve de demontage en montage dan.
Er zitten drie stekkers aan de spiegels waarvan er twee zo op de deurmodule passen (mits je de goede bouwjaren bij elkaar hebt), vervolgens is het meeste werk de derde stekker, deze moet naar de binnenspiegel voor de dimfunctie, van elke spiegel de draden bij elkaar "knopen", vervolgens met twee draden naar de binnenspiegel.Zover zit het er nu in bij mij alleen de twee draden moeten nog aan de binnenspiegel aangesloten worden. Verder moeten de spiegels wel gecodeerd worden maar dit heeft Ralph voor mij gedaan.
Er zijn volgens mij zat mensen hier die dat kunnen maar ik geloof dat er niemand is die hier zin in heeft.
P.s. De spiegels weg doen gaat hem niet worden natuurlijk, de klapfunctie werkt wel !