Foto van het bimmertje!

Tijdens het rijden vanmorgen kwam de auto in een noodloop storing en ging steeds zachter rijden. Harder rijden dan 80km per uur was niet mogelijk.
Ik heb de auto al uitgelezen en daar kwamen de volgende storingen uit.




Hebben jullie enig wat dit kan zijn, of iemand die dit al eens eerder heeft gehad?
