Slecht stationair

Voor alle technische vragen over de BMW 5 Serie
jch

Slecht stationair

Bericht door jch » 12 jul 2014, 09:39

Goedemorgen allen,

Mijn e39 heeft sinds kort een nieuw probleempje.
Als ik hem koud start staat hij aan alle kanten te schudden en het lijkt dan of hij op de helft van de 6 cilinders loopt.
Soms gaat ook het motormangement lampje branden, maar als ik hem dan opnieuw start gaat dat uit.
Als de motor warm is loopt hij weer normaal.

Iemand enig idee wat er aan de hand is?
Hij geeft geen foutmelding.

Groet hans

Gebruikersavatar
Chili
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 mei 2013, 12:49
Locatie: Sneek

Re: Slecht stationair

Bericht door Chili » 14 jul 2014, 05:03

FF uitlezen , misschien een bobine die wat doorslaat .

BasB

Re: Slecht stationair

Bericht door BasB » 14 jul 2014, 22:55

Er komt toch geen witte rook uit de uitlaat hoop ik?
Dan zou het de koppakking zijn, maar dat komt nauwelijks voor.

Denk ook aan iets met de ontsteking zoals Chili zegt

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Techniek”