Hardyschijf

Voor alle technische vragen over de BMW 5 Serie
Mr. Yellow
Berichten: 60
Lid geworden op: 12 sep 2014, 11:00

Hardyschijf

Bericht door Mr. Yellow » 12 sep 2014, 11:40

Beste genieters,

Iemand ervaring met een versleten/uitgelubberde Hardyschijf en wat het gedrag hiervan word?
In afwachting.
B.v.d.

Mvg,
Vincent

Gebruikersavatar
oldie
Berichten: 68
Lid geworden op: 03 jul 2014, 13:31
Locatie: Veghel

Re: Hardyschijf

Bericht door oldie » 12 sep 2014, 11:47

Hoi Vincent.
Meestal bij snel optrekken gebonk in de aan drijflijn cardanas.Kijk ook meteen het tussenlager kan ook de boosdoender zijn.
grt.Hennie

Mr. Yellow
Berichten: 60
Lid geworden op: 12 sep 2014, 11:00

Re: Hardyschijf

Bericht door Mr. Yellow » 12 sep 2014, 12:05

Beste Hennie,

Hartelijk dank voor de vlotte reactie.
Ik heb de laatste weken inderdaad wat last van een lichte bonk alsof de aandrijving laat ingrijpt.
Dit komt ook voor, bij het na in D te hebben gereden, over te schakelen naar R.
Het geluid kan dus de bevestigingsbouten zijn die tegen elkaar aan bonken?
In afwachting.
B.v.d.

Mvg,
Vincent

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Techniek”