Angeleyes welke upgrade
Angeleyes welke upgrade
Beste allemaal,
Ik wil graag mijn E39 een klein beetje updaten met nieuwe Angel eye lampen. Ik heb zelf de standaard angeleyes koplampen alleen er zijn zoveel verschillende LED lampjes 3,5,10,20 en zelfs 40 watt en zulke verschillende prijzen van 30-100 euro dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik wil gewoon mooie helder witte angeleyes welke de nieuwere type BMW lampen benaderen of nog zelfs feller zijn maar niet een poot te worden uitgedraaid door mijn onwetendheid. Ik hoop dat 1 van jullie mij hierbij kan helpen.
Groetjes
Remco
Ik wil graag mijn E39 een klein beetje updaten met nieuwe Angel eye lampen. Ik heb zelf de standaard angeleyes koplampen alleen er zijn zoveel verschillende LED lampjes 3,5,10,20 en zelfs 40 watt en zulke verschillende prijzen van 30-100 euro dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik wil gewoon mooie helder witte angeleyes welke de nieuwere type BMW lampen benaderen of nog zelfs feller zijn maar niet een poot te worden uitgedraaid door mijn onwetendheid. Ik hoop dat 1 van jullie mij hierbij kan helpen.
Groetjes
Remco
Re: Angeleyes welke upgrade
Er is idd heel veel op de markt. Waar jij rekening mee moet houden is hoe meer Wattage hoe meer warmte ontwikkeling. Dat houdt in dat je een set moet kopen waar het goed gekoeld wordt. Als het niet goed gekoeld wordt gaan ze best snel kapot.
Ik heb zelf tijdje terug contact gehad met MB car design en die hebben best een leuk aanbieding met een jaar garantie. Je kan even met hun contacten.
hieronder de link
http://www.mb-cardesign.nl/bmw/5-serie/ ... -superwit-
gr
kotje
Ik heb zelf tijdje terug contact gehad met MB car design en die hebben best een leuk aanbieding met een jaar garantie. Je kan even met hun contacten.
hieronder de link
http://www.mb-cardesign.nl/bmw/5-serie/ ... -superwit-
gr
kotje
- r.de.korte
Let er wel op dat de kans bestaat dat ze gaan flikkeren....zelfs degene met een weerstand ertussen.
Ik heb een 10W 6500K CREE setje, perfect licht maar flikkeren bij sleutel stand in 0.
Zover ik weet is de enige optie om dan de COLD Check uit te schakelen via OBD-software zoals bijv BMW Scanner
Ik heb een 10W 6500K CREE setje, perfect licht maar flikkeren bij sleutel stand in 0.
Zover ik weet is de enige optie om dan de COLD Check uit te schakelen via OBD-software zoals bijv BMW Scanner
r.de.korte schreef:Let er wel op dat de kans bestaat dat ze gaan flikkeren....zelfs degene met een weerstand ertussen.
dat is niet nodig man. als je een set koopt met ingebouwde weerstand moet het geen probleem geven. anders moet je altijd terug sturen of met verkoper afspreken.
gr
kotje
- r.de.korte
Dan kunnen de mijne terug:D
Ik krijg geen BC melding, maar knipperen wel
Heb ik ook gehad, was troep van hlar.de.korte schreef:Dan kunnen de mijne terug:D
Bij mij zitten er MTEC in (tot nu toe perfect)
.

dan heb je idd een verkeerde set gekocht zonder weerstand.r.de.korte schreef:Dan kunnen de mijne terug:D
gr
kotje
Hoeft niet, mijne waren ook met weerstand, toch flikkeren zonder melding op bc. Deden dit na een paar maanden.kotje schreef:dan heb je idd een verkeerde set gekocht zonder weerstand.r.de.korte schreef:Dan kunnen de mijne terug:D
gr
kotje
Bart70 schreef:Hoeft niet, mijne waren ook met weerstand, toch flikkeren zonder melding op bc. Deden dit na een paar maanden.kotje schreef:dan heb je idd een verkeerde set gekocht zonder weerstand.r.de.korte schreef:Dan kunnen de mijne terug:D
gr
kotje
wat ik bedoel met een weerstand is dat je geen meding krijgt.
gr
kotje
@kotje. Had ik niet zo begrepen, excuses, maar dan heb je dus met weerstand buiten de flikkering ook geen melding ?
geen probleem man. wat ik zelf weet is, dat de weerstand er voor zorgt dat er geen melding te zien is. maar over flikkeren van de ringen zou ik echt niet weten.
gr
kotje
gr
kotje
Aha, dat kan wel kloppen ja,,ik had met weerstand en geen melding maar wel flikkeren
Me ook maar eens aangemeld op dit liefhebbersforum 
Ik heb aftermarket koplampunits in mijn e39 uit 2003. De angel eyes waren halve maantjes. Ik wil graag Xenon lampen en mooie helder witte angel eyes.
De Xenon lampen zitten er inmiddels in (Pilot) en ziet er keurig uit. Alleen de angel eyes krijgen we niet voor elkaar. Er zitten nu een rits Pilot led lampjes in:

Maar die geven niet het beoogde effect. Geen mooie egale volle ringen (je ziet de leds zitten):"

Heeft iemand misschien advies voor me hoe ik het beoogde effect kan halen zonder weer diep in de buidel te tasten?

Ik heb aftermarket koplampunits in mijn e39 uit 2003. De angel eyes waren halve maantjes. Ik wil graag Xenon lampen en mooie helder witte angel eyes.
De Xenon lampen zitten er inmiddels in (Pilot) en ziet er keurig uit. Alleen de angel eyes krijgen we niet voor elkaar. Er zitten nu een rits Pilot led lampjes in:

Maar die geven niet het beoogde effect. Geen mooie egale volle ringen (je ziet de leds zitten):"

Heeft iemand misschien advies voor me hoe ik het beoogde effect kan halen zonder weer diep in de buidel te tasten?

Is dat niet in verband met het feit dat het aftermarket koplampen zijn misschien? Het glasvezel dat BMW in zijn koplampen gebruikt is best prijzig zo ver ik weet..
Groetjes, Bjorn
E60 523i - Showroom vorige E60
E60 523i - Showroom vorige E60