multifunctioneel stuur, kabels?
multifunctioneel stuur, kabels?
Hallo , ik zal me eerst even voorstellen, Mijn naam is Mike en ben 21 jaar oud, en woon in Harderwijk. Tevens een trotse e46 320i bestuurder! Echter kamp ik nu al enige tijd met een probleem, een versleten stuur die niet multifunctioneel was.
Nu ander half jaar later heb ik hem vervangen en ik dacht, laat ik er maar meteen een mf stuur opzetten... Not done.... Hij zit er echter werkt die niet, geen lampjes , geen cruise control
Nu heb ik een kabeltje bij de bmw dealer gehaald , en die moest verwerkt worden in de kabel boom.. zelfs een handleiding erbij gekregen alleen ik snap er niks van, is er iemand die mij hierbij kan helpen? Tegen vergoeding uiteraard Omgeving Gelderland ? Bvd Mike!
Nu ander half jaar later heb ik hem vervangen en ik dacht, laat ik er maar meteen een mf stuur opzetten... Not done.... Hij zit er echter werkt die niet, geen lampjes , geen cruise control
Nu heb ik een kabeltje bij de bmw dealer gehaald , en die moest verwerkt worden in de kabel boom.. zelfs een handleiding erbij gekregen alleen ik snap er niks van, is er iemand die mij hierbij kan helpen? Tegen vergoeding uiteraard Omgeving Gelderland ? Bvd Mike!
Re: multifunctioneel stuur, kabels?
Hoi Mike, leuk dat je jezelf voorstelt, dit moet echter hier :
viewforum.php?f=698
Ik kan je helaas niet verder helpen met je probleem
viewforum.php?f=698
Ik kan je helaas niet verder helpen met je probleem
Ik kan je niet helpen, maar er staat een filmpje op youtube hoe die kabelboom ingebouwd moet worden.
Toch bedankt voor de snelle reactie's als iemand zich aanbied om tegen een vergoeding het in te bouwen hoor ik het graag, heb het zelf al geprobeerd.. zonder enig succes, ik ben niet de meest handige.. Ik leer wel graag 
En ik heb mezelf even netjes voorgesteld uiteraard!
Niemand die me een beetje op weg kan helpen? Is er geen Nederlandse DIY hierover te vinden anders?
Probeer anders een van de codeurs/programmeurs op het forum, zit er in ieder geval eentje waarvan ik weet dat die je wel kan helpen, maar niet helemaal in de buurt van Harderwijk.
En weet je ook zijn naam? Afstand maakt me niet zoveel uit 
-
matheeuwissen
- Contacteer:
Je hebt drie kabels. 1 moet naar een pin op de computer en de andere sluit je aan op de voorgeschreven posities op je lcm. Het is echt geen hogere wiskunde.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Het is me gelukt, kabels aangesloten, van het stuur naar de verlichting unit en vanuit daar een kabel richting de boordcomputer echter werkt mijn cruise control niet... waar kan dit aan liggen ? Iemand enig idee? Heb de zekering nagelopen en de bekabeling die ligt allemaal goed nu
-
matheeuwissen
- Contacteer:
Heb je een kabel naar je computer getrokken? van dat groene tonnetje onder je stuurhuis naar je computer moet je een kabel trekken. (posities weet ik zo niet)
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
- buhrmann
Waarschijnlijk de kabel in de computer op de verkeerde positie aangesloten... Had ik ook eerst...
Volvo V70 2.5D remap 170pk (2000) *current*
Honda Vision 110 (2015) *current*
E46 320d Touring (2002) *exit*
VW Polo 1.4D Steilheck (1991) *exit*
VW Golf III Variant 1.9tdi (1997) *exit*
Honda Vision 110 (2015) *current*
E46 320d Touring (2002) *exit*
VW Polo 1.4D Steilheck (1991) *exit*
VW Golf III Variant 1.9tdi (1997) *exit*
BMW E46 Multifunktionslenkrad | Tempomat nachrüst…: http://youtu.be/4ZD9qNNCS9U
Dit heb ik allemaal gecontroleerd , hij is aangesloten op pin 27, de radio bediening doet het wel helemaal alleen die cruise control doet het maar niet , vreselijk... ik weet het echt niet meer, wat kan ik nog meer controleren ? Bij voorbaat dank