Ed E46 330 2001

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Strebbelaar

Ed E46 330 2001

Bericht door Strebbelaar » 22 jan 2015, 22:14

Goeienavond allemaal; ik ben Ed en wil me hernieuwd voorstellen. Na enige zijstappen de laatste jaren ben ik weer terug bij mijn jeugdliefde; BMW .... Vanmorgen na veel zoeken een heerlijke e46 330 aangeschaft . Ok hij is van 2001 maar ik rij m liever dan een nieuwe Japanner of fransoos... Eerder had ik een e46 320 touring die ik helaas vermoord ... Zal op deze zuiniger proberen te zijn ;)

Oh ja; mijn bmw passie begon met rijlessen al: het instructievoertuig betrof een E30 318i... Ik was verkocht... Nadat ik mijn rijbewijs had gehaald schafte ik een ascotgrauwe E21 320/6 (GL-35-KS.. Ik weet t nog hahaha) heerlijke auto ondanks het forse olie verbruik. Na een paar jaar ruilde ik m in bij de bmw dealer in gouda voor een zilvergrijze E30 316 automaat (1800 motor zonder injectie.. Kenteken JR-20-RT) na trouwe dienst werd een rode E36 316i gekocht bij bmw Den Haag. Een basic auto maar zo fijn...(ZS-16-RP) hierna kwam een uitstap naar een frans autotje ( getrouwd in die tijd dus tja :) ) na de scheiding maar weer een groene E36 320i automaat gekocht hahaha. Toen kwam de nieuwe vriendin met nog eens twee kids.... Zelf had ik er ook al twee dus nadat we ze allemaal nog een keer achterin de bmw geperst hadden voor een weekend ardennen besloten we met pijn in t hart een grand voyager te kopen.(wel lekker ruim en uiteraard een zescylinder) na nog een amerikaan werd t weer een Bmw... Een E46 touring, zwart leer, heerlijk weer! Deze auto vermoordde ik dus helaas en uit nood werd wederom een frans voertuig aangeschaft; een benzinewonder dat wel maarhet enige moment van vreugde was bij het tankstation.... ;) na dit korte avontuur dus nu een E46 330i aangeschaft die ik morgen ga halen.... Ben bijna 50 maar voel me weer net als bij de aanschaf van de E21 way back!, i ga er van genieten 8)
Laatst gewijzigd door Strebbelaar op 23 jan 2015, 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Bart70
Contacteer:

Re: Ed E46 330 2001

Bericht door Bart70 » 22 jan 2015, 22:21

Welkom hier Ed !

We zijn hier gek op fotootjes :whistle:

Ik hoop ook dat je deze niet vermoord ;)

Heb je vragen over het forum, en/of hulp hierbij nodig, dan kun je altijd een van de moderators benaderen, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen :duim:

Zoek je iets over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan eerst de uitgebreide zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe :duim:

p.s. ik heb je topictitel even gewijzigd voor de overzichtelijkheid hier

Strebbelaar

Bericht door Strebbelaar » 22 jan 2015, 23:12

Ok thnx... Ik zal morgen eens wat fotos maken en kijken of ik t hierbij kan zetten

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 23 jan 2015, 21:41

Welkom op het forum Ed

dat zijn tenminste lesauto's ik heb gelest in een of andere Toyota.
maar een zeer nette autogeschiedenis op de paar misstappen na dan ;)
maar je ziet wel een bmw is voor alle leeftijden en de rijplezier is ook voor alle leeftijden :duimen:

foto's van je bmw zijn altijd welkom, zijn we hier gek op ;)

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”