Ik ben benieuwd wat jullie mening hierover is.

Vandaar dat mij tank zo snel leeg is de laatste tijd x|

bibic schreef:Hoe haal ik de achterbank weg...? Dan ga ik gelijk ff cheken! Het is zeker ook niet aan te raden om hiermee te gaan rijden?
Dan_600F schreef:erger nog als t op je uitlaat komt en t vliegt in de fik ben je zogezegt de lul NIET GAAN RIJDEN DUS

Op realoem hebben ze het over FUEL VENT PIPE nummer 8 bedoel je die?largeproject schreef:Elke auto heeft tegewoordig een retour leiding.![]()
Als de pakking onder de ring niet goed meer zou zijn,dan had er rond de ronding een hele plas diesel gelegen en die zie ik niet liggen.
Zelf vul ik hem ook altijd tot de nok toe af.
Misschien dat de onluchtingsslang deraf ligt,ga ff kijken in de onderlijst,hoe dat precies zit.

bibic schreef:Op realoem hebben ze het over FUEL VENT PIPE nummer 8 bedoel je die?largeproject schreef:Elke auto heeft tegewoordig een retour leiding.![]()
Als de pakking onder de ring niet goed meer zou zijn,dan had er rond de ronding een hele plas diesel gelegen en die zie ik niet liggen.
Zelf vul ik hem ook altijd tot de nok toe af.
Misschien dat de onluchtingsslang deraf ligt,ga ff kijken in de onderlijst,hoe dat precies zit.