325 e91 2008 is nieuw hier
325 e91 2008 is nieuw hier
Vorig jaar zomer overgenomen. 325 e91 blauw. Fijne wagen. 
Re: 325 e91 2008 is nieuw hier
Welkom hier......? !
Heb je ook fotootjes van de wagen, wat meer info ????
Als je vragen hebt over het forum, en/of hulp hierbij nodig, dan kun je een van de moderators altijd een berichtje sturen, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meetal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
Heb je ook fotootjes van de wagen, wat meer info ????
Als je vragen hebt over het forum, en/of hulp hierbij nodig, dan kun je een van de moderators altijd een berichtje sturen, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meetal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
Dank Bart! Duidelijk. Foto's ga ik later is posten.
Laatst gewijzigd door Bart70 op 05 mar 2015, 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom
heb je meer info over je zelf en over je auto?
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E91 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
heb je meer info over je zelf en over je auto?
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E91 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events