Kapot!?! Maar waar ligt het aan..??

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
yericho

Kapot!?! Maar waar ligt het aan..??

Bericht door yericho » 11 jan 2009, 02:02

Hey iedereen,

ik ben een nieuwkomertje!! Had nog nooit van dit forum gehoord, totdat ik mijn nieuwe aanwinst kocht, :///m: cabrio!! Zit alleen met het probleem dat mijn MK3 met 16:9 scherm niet naar behoren werkt..
Nu heb ik al eens het forum doorgezocht, ben een heel stuk wijzer geworden ( dat Bertus de almagtige navigatie deskundige is :amen: ), maar weet nog steeds niet wat het probleem is..
Ik kan niet zien waar ik radiozenders kan veranderen, of welke cd ik kies!! Verder kan ik in het menu ook nergens navigatie kiezen!! Is er iets verouderd, of gewoon kapot?!?!
Wie kan mij helpen met dit probleem, of eventueel MK4 ofzo inbouwen?? Of wat er dan ook maar ontbreekt..

Ook zit er zo'n standaard BMW autotelefoon in, beetje ouderwets.. Zo'n BTmodule lijkt me superhandig!! Ook iemand tips voor inbouwen, versie, en waar tegen een mooie prijs te verkrijgen??

Groeten,

B46
Contacteer:

Re: Kapot!?! Maar waar ligt het aan..??

Bericht door B46 » 11 jan 2009, 02:16

Radiozenders via FM of AM knop
Casette/CD/Wisselaar via MODE knop

Mocht dat niet werken vrees ik een defecte radiomodule.
Komt er trouwens sowieso geluid uit? En kun je met de linkse knop de radio inschakelen?

Wat de navigatie betreft ligt aan de navigatiecomputer, of kapot of een software probleem. Dus software update, mocht dat niet werken een andere computer (MK3 of MK4)
www. M3 register .nl

yericho

Bericht door yericho » 11 jan 2009, 14:26

Ik kan wel switchen van wisselaar naar AM/FM, maar zie daarover niets in mijn scherm staan.. Er komt wel gewoon geluid uit, en kan de radio met de linkse knop ook gewoon inschakelen..

Een software update voor de MK3, is dat makkelijk zelf te doen?? Hoe gaat dit dan in z'n werk..??
Eerst dat nog eens proberen en anders maar een MK4 aan gaan schaffen ergens..(+ mischien een nieuwe radiomodule)

Wat zou dat ongeveer gaan kosten..??

B46
Contacteer:

Bericht door B46 » 12 jan 2009, 03:22

Software update zou ik zelf niet aan beginnen, zeker een MK3 niet want die zijn erg gevoelig voor slechte updates.

Neem even contact op met bmw-navigatie@live.nl zij kunnen jou wel verder helpen.... ;)
www. M3 register .nl

yericho

Bericht door yericho » 18 jan 2009, 17:23

Binnekort eens een afspraak maken bij Ronald van thommy.nl . Die kunnen mij wel helpen :)

Bedankt voor de reacties!! Topic closed :amen:

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”