CTD's plannen voor 2009!!

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
CTD

CTD's plannen voor 2009!!

Bericht door CTD » 12 jan 2009, 21:43

Beste leden,

Ik heb even een lijstje opgesteld met mod's die ik dit jaar zeker geinstalleerd wil hebben...

Eisenmann quad-exhaust. Oriëntatie: (__/OO--------------OO\__ )
Vorsteiner motorkap met power buldge (Vented of niet Vented)
Vorsteiner V-CSL kofferklep met dichtgewerkt slot
Interieur laten herbekleden (Sattlebraun) [Huidig interieur is perfect in orde, maar wil een andere kleur van leder]
-Zetels helemaal sattlebraun
-Binnenkant deurpanelen
-Armsteun midden (en steuntjes in deurlijsten)
-middendeel van handrem en pookhoes
-Bovenste en onderste deel M3 stuur

Eisenmann Quad Exhaust:
Afbeelding

Vorsteiner motorkap (Vented):
Afbeelding

Vorsteiner motorkap (Niet Vented):
Afbeelding

Vorsteiner V-CSL kofferklep met dichtgewerkt slot:
Afbeelding

Interieur (sattlebraun):
Afbeelding

Graag jullie meningen!!

Patron

Re: CTD's plannen voor 2009!!

Bericht door Patron » 12 jan 2009, 21:54

Interieur zou ik zowiezo zwart houden! hou niet echt van dat bruine.. voor de rest vorsteiner vented :love: kofferbak hoeft niet mag wel en de Eisenman :amen:

hoop dat je je mods kan uitvoeren zoals je wilt;)
Spoiler: Laat zien
blauw met bruin :r
Afbeelding

bibic

Bericht door bibic » 12 jan 2009, 22:23

Toffe mods! Alleen zou ik gaan voor de niet vented motorkap (maar dat vind ik)
Increase the Peace!

Jussi

Bericht door Jussi » 12 jan 2009, 22:44

Klinkt zeer leuk en belovend allemaal! Behalve de quad exhaust, da's is a definite no-no. (| Persoonlijk vind ik dat, tenzij je een héél dikke motor hebt (M3, M5, dikke SC,..), veel te sjonnie. Waarom niet gewoon een mooie dubbele Eisenmann 2x76mm? Natuurlijk, is het jouw auto en jij moet maar doen wat je zelf mooi vindt! ;)

Groetjes,

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 12 jan 2009, 22:47

Ik vind een 6-inlijn 3.0 turbo een dikke motor hoor :)

Dnl

Bericht door Dnl » 12 jan 2009, 23:17

Geluid zal inderdaad zeer nice gaan klinken hoor!
Een 2x76mm zal veel meer tot ze recht komen op een OEM E46 330i, maar op een Coupe als die van CTD zal een Quad veel mooier staan :duimen:.

Ben benieuwd!

rik 320d

Bericht door rik 320d » 12 jan 2009, 23:20

lijkt allemaal super, ik zou alleen niet voor 4 uitlaten gaan. Dit lijkt zo "sjonnie" achtig

Farl

Bericht door Farl » 12 jan 2009, 23:24

Oei! Dat leren interieur zal er vet uitzien!! En goed om te zien dat iemand de economie draaiende houd! ;)

CTD

Bericht door CTD » 12 jan 2009, 23:46

Jussi schreef:Klinkt zeer leuk en belovend allemaal! Behalve de quad exhaust, da's is a definite no-no. (| Persoonlijk vind ik dat, tenzij je een héél dikke motor hebt (M3, M5, dikke SC,..), veel te sjonnie. Waarom niet gewoon een mooie dubbele Eisenmann 2x76mm? Natuurlijk, is het jouw auto en jij moet maar doen wat je zelf mooi vindt! ;)

Groetjes,
Nu begrijp ik toch even iets niet: Of er nu een dikke motor in ligt, of niet, dat zie je toch niet aan de buitenkant (M3 wel, klopt, maar daar gaat het niet om). Het is natuurlijk ook de bedoeling om het een beetje mooi te maken he, niet op z'n Civic of Corsa stijl (ultra dikke pijpen die brullen als de wagen 'optrekt')... Als je dit zo zegt, kan je geen enkele wagen mooi vinden, tot je weet welke motor er in ligt... (geen 4L? ah, dan is het lelijk...)

Het klopt natuurlijk dat een gewone dubbele uitlaat ook mooi staat, maar ik heb een volledig andere 'cleane' look voor ogen... Ik betwijfel ook dat het lelijk zou staan, zeker in combinatie met de CSL koffer...

Jussi

Bericht door Jussi » 13 jan 2009, 00:03

Het is gewoon mijn mening. Ik vind de uitlaten stijlvol en niet gewoon remcoshop tuning maar dat is als een DTM spoiler hangen op een wagen die amper tweehonderd haalt bij wijze van spreken. Ik vind het ook mooi om er naar te kijken op een tuningshow maar ik zou er niet mee naar de supermarkt willen rijden. Snap je? Ik vind het gewoon overkill.. Maar zoals ik zei, jij moet doen wat jij mooi vindt. Ik geef gewoon mijn mening hier. ;)

CTD

Bericht door CTD » 13 jan 2009, 00:09

Hey Jussi,

Ik postte vorig bericht heus niet om je lastig te krijgen hoor. Ik wilde gewoon graag een verduidelijking (die heb ik bij deze dus gehad). Ik zie het wel graag, dus ga het waarschijnlijk wel doen. Als ik andermans mening niet zou respecteren, zou het dom zijn om ook maar iets op dit forum te posten!

Anyway, ik hoop dat ik je van mening kan laten veranderen, eens ik je het resultaat persoonlijk kan laten zien ;)

wjt

Bericht door wjt » 13 jan 2009, 00:11

Leuke plannen heb je.

Ik heb een Eisenmann onder mijn 540 gehad en dit gaf een super sound

Ben benieuwd wat een Eisenmann onder een 3.0 Diesel doet.

Interieur ziet er goed uit. Ik heb dezelfde set thuis staan. (Ben alleen nog op zoek naar iemand die hem met me werkend kan monteren)

Succes met je plannen voor 2009

Jussi

Bericht door Jussi » 13 jan 2009, 00:31

Ik ben niet kribbig, hoor. De frustraties van de examens spelen gewoon wat op. :)

Jussi

Bericht door Jussi » 13 jan 2009, 00:34

Jussi schreef:Ik ben niet kribbig, hoor. De frustraties van de examens spelen gewoon wat op. :)
edit: Ik zou die motorkap ook non-vented pakken. Ben zelf ook aan het rondkijken voor een M3 motorkap.
Heb je al wat gehoord van die stickerlaten trouwens?

bmw-freakske

Bericht door bmw-freakske » 13 jan 2009, 00:37

Dat zijn vette mods voor 2009.
Maar ik zou de uitlaat doen zoals die van de zwarte csl waarbij ze dichter bij elkaar staan. Dat vind ik persoonlijk beter :). Maarja iedereen heeft z'n eigen smaak.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”