Hallo,
Sinds enige tijd heb ik als ik hem een op zijn staart wil trappen dat ie vanaf de 3000 toeren niet echt meer wilt. Bij normale auto's begint ie dan pas echt te trekken. maar bij de mijne lijkt wel of die even een halve seconden inhoudt en dan weer verder gaat. hij gaat ook wel tot 4000/45000 en zal ook nog hoger gaan maar daar trekt ie langzaam naartoe.
Laatst stond ik naast een Opel Corsa (standaard model) (1.2/1.4/1.6)? en werd voledig eruit getrokken. kreeg hem voor geen mogelijkheid bijgehouden.
Ook met invoegen op de snelweg gaat het moeizaam..
Reeds al uit laten lezen waarbij niks naar voren kwam.
Bougie's zijn vervangen en tevens ook de gehele carterventilatie. Zelf zat ik te denken aan de LMM. Maar stationair loopt hij perfect.
Wat zou het kunnen zijn? heeft iemand dit ook eens gehad?
Het betreft een 318i uit 1999 met een M43B19 motor
Met vriendelijke groet,
Francois
Minder vermogen / inhouden motor bij hogere toeren
- francois1994
Minder vermogen / inhouden motor bij hogere toeren
BMW E46 318i '99
Suzuki GSF1200 Bandit '01
-
Ever
Re: Minder vermogen / inhouden motor bij hogere toeren
Ik heb ooit een tussenschot in de einddemper dwars gehad waardoor hij zn gassen niet volledig kwijt kon.
Toen was een nieuwe einddemper de oplossing, maar of dat ook voor jou geld?
Toen was een nieuwe einddemper de oplossing, maar of dat ook voor jou geld?
heb zelfde klachten inhouden tijdens plotseling optrekken stotteren en ik denk dat mijn uitlaat spruitstukpakking kapot is door olie lekkage van de kleppendeksel pakking. en hoor ook dat mijn eind demper kapot is.
dus dat word klussen
en kijken of het daardoor komt.....
dus dat word klussen
-
Robbrand89
- Contacteer:
Heb ooit zo'n motor gerepareerd met de zelfde probleem omschrijving, was toen de LMM, uit mn hoofd moet de waarde voor de LMM bij 4000 in zn vrij rond de 56 kg/uur zitten.
De feul trim moet ook helemaal buiten zn waarde lopen als je tijdens het rijden probeert te accelereren.
Check ook of je inlaatslangen naar je gasklephuis niet gescheurd zijn dat kan ook rare waarde veroorzaken.
En waarschijnlijk kun je van je LMM alleen het binnenwerk vervangen en niet heel de buis waar deze in zit. scheelde bij mij de helft van t geld.
Dat van een blokkade in de demper werd mij toen ook verteld, je kunt m ff loshalen om zo te checken of dat idd problemen geeft.
Laat even weten als je de oplossing gevonden hebt, ben wel benieuwd.
De feul trim moet ook helemaal buiten zn waarde lopen als je tijdens het rijden probeert te accelereren.
Check ook of je inlaatslangen naar je gasklephuis niet gescheurd zijn dat kan ook rare waarde veroorzaken.
En waarschijnlijk kun je van je LMM alleen het binnenwerk vervangen en niet heel de buis waar deze in zit. scheelde bij mij de helft van t geld.
Dat van een blokkade in de demper werd mij toen ook verteld, je kunt m ff loshalen om zo te checken of dat idd problemen geeft.
Laat even weten als je de oplossing gevonden hebt, ben wel benieuwd.
- francois1994
Hallo. Bedankt voor de reactie's. Ik ga alles even na lopen morgen middag. Ik laat wat weten!
Groetjes
Groetjes
BMW E46 318i '99