DeSchaker stelt zich voor (van E91 naar F11)

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
deschaker

DeSchaker stelt zich voor (van E91 naar F11)

Bericht door deschaker » 12 okt 2015, 20:19

Hallo!

Ik ben 37, getrouwd en twee dochtertjes van 1 en 3 :)

Vandaag afscheid genomen van mijn E91 Executive uit 2008...... Maar....vandaag ben ik tevens de trotse eigenaar geworden van een 528i Touring HE uit 2011(F11) op 18 inch met 95dkm op de teller. Wat een wagen!!!!! Geen turboos gewoon 3liters 6 in lijn... heeeerluk... ben weer als een kind zo blij :) De auto heet een shipload aan opties. Enige zaken die ontbreken zijn een trekhaak en panoramadak. Verder kun je alles verzinnen dat je in een auto zou kunnen en het zit er op :)

Ik zal in het weekend wat plaatjes schieten en mijn wagen trots met jullie delen ;)

Bart70
Contacteer:

Re: DeSchaker stelt zich voor (van E91 naar F11)

Bericht door Bart70 » 12 okt 2015, 20:39

Welkom hier !

Yessssss, weer een 5 serie er bij hier :gekdoen: 5 serie rules ;)

En je trots heb je al gedeeld hoor, nu de fotootjes nog :rolf: :duim:

Ik ben erg benieuwd ! Tevens nodig ik je meteen maar even uit voor de eerste editie van de 5 serie club meeting op 25 oktober aanstaande, in dit topic vind je meer info en kun je eventueel aanmelden, bij de evenementen staan nog meer leuke dingen :ja:

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Maak ook gerust een showroom aan voor je wagen, altijd leuk voor jezelf en voor anderen ;)

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe :duim:

mieske90
BimmerPortal Team

Re: DeSchaker stelt zich voor (van E91 naar F11)

Bericht door mieske90 » 13 okt 2015, 13:14

Welkom op het forum,

Klinks als een mooie wagen, graag zien we de foto's verschijnen :duimen:

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je F11 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

volgende evenement:
25 oktober 5-serie meeting
1 november winterwielen meet & greet
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”