Dakrails mat alu
Dakrails mat alu
Hallo!
Ik vroeg mij af of iemand "mat alu dakrails" van zijn F11 heeft vervangen en of hij die dan aan mij kan slijten:) Ik heb zwarte maar wil graag de zilverkleurige hebben.
Alvast bedankt voor de reactie!
Ik vroeg mij af of iemand "mat alu dakrails" van zijn F11 heeft vervangen en of hij die dan aan mij kan slijten:) Ik heb zwarte maar wil graag de zilverkleurige hebben.
Alvast bedankt voor de reactie!
Re: Dakrails mat alu
Welke heb je, de standaard zwarte of de hoogglanszwart van het M Pakket ?
Standaard zwart is mijn inziens nog niet aan de straatstenen kwijt te raken, ik heb ze zelf ook zonder resultaat op diverse forums en verkoopsites gezet en ze liggen nu stof te vangen op de zolder.
Heb uiteindelijk nieuwe alu mat rails via de dealer besteld, want gebruikt kom je ze bijna nooit tegen en anders is 400 euro een normale prijs voor gebruikte.
Succes
Standaard zwart is mijn inziens nog niet aan de straatstenen kwijt te raken, ik heb ze zelf ook zonder resultaat op diverse forums en verkoopsites gezet en ze liggen nu stof te vangen op de zolder.
Heb uiteindelijk nieuwe alu mat rails via de dealer besteld, want gebruikt kom je ze bijna nooit tegen en anders is 400 euro een normale prijs voor gebruikte.
Succes
ja standaard zwart.... Ik hoef ze ook niet persee te verkopen krijg je toch niets voor...
Nouja mocht iemand ze hebben dan hoor ik t graag! Anders haal ik ze nieuw bij de dealer...
Nouja mocht iemand ze hebben dan hoor ik t graag! Anders haal ik ze nieuw bij de dealer...
U heeft een PB
thanks... was erg ongeduldig en heb ze al besteld
Laatst gewijzigd door Bart70 op 19 okt 2015, 10:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Waarom kun je dat nou niet krijgen voor de E61... 

Showroom:
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
Kunnen jullie mij ook vertellen of de dakrials eenvoudige te monteren is?
Ik heb een F11 zonder dakrails en wil deze er op monteren.
Ik heb een F11 zonder dakrails en wil deze er op monteren.
Naar wat ik heb begrepen moet je hemel los en zakken. Dit betekend dus alle stijlen ontdoen van bekleding en daarna de hemel laten zakken. Best wel een karweitje.
Een dotje gas met de bimmer in de morgen, is wederom een dag zonder zorgen.
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
Iemand een handleiding voor een dergelijk klus? Ik ben op zoek naar een setje Hoogglans zwart.