Na uitdeuken zonder spuiten plek toch een beetje zichtbaar

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
anna_moska

Na uitdeuken zonder spuiten plek toch een beetje zichtbaar

Bericht door anna_moska » 28 jan 2009, 20:35

Beste E46-ers,

Wat zijn jullie ervaringen met uitdeuken zonder spuiten?

Bij een plaatselijk schadebedrijf heb ik een aantal kleine deukjes eruit laten halen. Met een daarvan waren ze betrekkelijk lang bezig, en nadat ik thuis was gekomen zag ik dat die plek ook na de reparatie een heel klein beetje zichtbaar is.

Is dit normaal, of heeft het zin om nog een keer bij hun langs te gaan? Kan me niet voorstellen dat ze het zelf niet gezien hebben, ze schijnen toch altijd met zo'n speciale lamp erop. Eerst dacht ik dat het een voor hun doen best mogelijke resultaat is. Maar nu ga ik toch twijfelen of het normaal is dat je na het uitdeuken zonder spuiten de plek nog een klein beetje ziet.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Groetjes,

Anna_moska

BoMeWm

Re: Na uitdeuken zonder spuiten plek toch een beetje zichtbaar

Bericht door BoMeWm » 28 jan 2009, 20:45

Ligt een beetje aan de plek, op een vouwlijn wordt het moeilijk, maar meestal zeggen ze dat er dan ook bij ;(

largeproject
Contacteer:

Bericht door largeproject » 28 jan 2009, 23:26

Zin heeft het altijd,misschien dat ze het zelf over het hoofd hebben gezien,omdat ze al meerderen deuken weg hadden gehaalt.
Vragen kan nooit geen kwaad. :)

hanse46

Bericht door hanse46 » 29 jan 2009, 00:09

Er zit ook wel degelijk verschil in resultaat. Je hebt echte vakmensen die het in de vingers hebben, maar ik heb ook vaak genoeg rommel gezien! Daarbij kun je dus de plek nog makkelijk terugvinden..

Altijd even teruggaan of even ergens anders langsrijden voor een mening!

Farl

Bericht door Farl » 29 jan 2009, 08:49

Pas geleden heb ik ook meerdere deukjes laten verwijderen en bij mij vertelde ze de kans van slagen per deuk erbij. De "makkelijke" deuk in mijn zijportier achter zou er voor zeker 90% uitgaan en een "lastige" deuk bij de achterklep voor zeker 70%. Waarschijnlijk was het dus het beste wat ze konden realiseren.

Toch hadden ze dit erbij moeten zeggen vind ik. Ik zou gewoon ff bellen en ernaar vragen! :!

The Beast

Bericht door The Beast » 29 jan 2009, 12:00

Ik heb een paar weken geleden een paar kleine puntjes laten uitdeuken en 1 grote deuk. De grote deuk had ik zelf proberen van binnen naar buiten te duwen (| , daarna heb ik http://www.pdr-eindhoven.nl/index.php gevonden (het dichtste bij Tilburg). Het was mijn eerste keer laten uitdeuken bij hem. Het resultaat was gewoon super! Hij zei nog voordat hij er aan begon dat mijn deuk misschien maar 80% kan herstellen omdat het op de vouwlijn valt. Maar toen ik het weer zag is die 80% gewoon 100% :amen: , alsof er niks er aan was gebeurt. Ik raad aan om even bij deze bedrijf langs te gaan.
- Blessed to be riding a BMW -

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”