Ik ben Ronald en heb in het voorjaar een BMW 330i touring uit 2003 met m-pack aangeschaft. Ik ben altijd erg gecharmeerd geweest van de e46 en wilde toch nog graag een keer in een mooie rijden voordat ze helemaal niet meer te vinden zijn. Het heeft dan ook best even geduurd voordat ik een exemplaar had gevonden wat enigszins naar mijn zin was. Eigenlijk wilde ik een handbak maar omdat deze niet te vinden zijn is het toch een automaat geworden. Het is dus een zwarte 330i touring geworden met m-pack zowel van binnen en van buiten. Het is een origineel nederlands geleverde auto met volledige historie wat op zich al vrij bijzonder is te noemen. Bij aanschaf was de km-stand 179.000 km en ik heb er nu 5000 km mee gereden zonder problemen. Het enige wat ik preventief heb laten vervangen zijn de raammechanismen in de voorste deuren. De verkoper aangegeven dat ze kraakten (kwaaltje). Verder verkeerd de auto in behoorlijk goede staat. Bij aanschaf stond de auto op een 17 inch m-style 68 breedset. Die heb ik afgelopen maand vervangen door een originele 18 inch m-style 135 breedset. Dit is de set die naar mijn mening onder deze auto hoort. De set is opnieuw gepoedercoat in hoogglans antraciet en voorzien van nieuwe banden Fulda sportcontrol. Helaas twijfel ik een beetje aan de kleur omdat het nu toch wel een beetje duister geheel is geworden en de originele looks zijn dus ook wat minder. Ben dan ook benieuwd wat jullie er van vinden. Ook zijn de ramen getint. Het enige wat ik nog zou willen is een upgrade van de radio, ik zit hierbij te denken aan een Dynavin of een android systeem. Niet origineel maar maakt het allemaal wel een stuk makkelijker. Verder is de auto origineel en dat wil ik ook zo houden. Al met al een hele fijne wagen en ik hoop er dan ook nog lang probleemloos in te rijden.
Hierbij een paar plaatjes

groet,
Ronald