Beste BMW vrienden,
Ik ben Mart en ben sinds kort eigenaar geworden van een BMW x3. Omdat ik zelf nog nooit een BMW heb gereden hoop ik veel van jullie te leren wat je allemaal met deze auto kan. Naast onze BMW x3 rijden wij een Mazda mx5.
Qua simpele autotechniek heb ik door het sleutelen aan mijn kleine roadster enige kennis, zo vervang ik zelf de distributieriem etc. Maar heb ik totaal geen kennis van technische elektronische snufjes, wat voor jullie gesneden koek is.
Links en rechts op internet lees ik veel omtrent het coderen?! Van een BMW waarmee je de auto naar eigen behoefte kan instellen. graag zou ik hier meer over leren van jullie, aangezien wij niet tevreden zijn over de huidige instelling van de auto.
Groetjes
Mart
Mart - BMW x3 familielid
Re: Een nieuw BMW x3 familielid
Welkom, weer een X3 lid erbij.
Programmeren kan tegenwoordig vrij eenvoudig met de Carly app en bijbehorende kabel/dongel. Niet alles maar wel veel. http://www.mycarly.com/product/bmw-app/
En voor de kabel/dongel: http://www.ivini-tech.de/en/?utm_source ... paign=menu
App is prijzig maar daarentegen doet en kan het ook veel.
Alternatief is eventueel op het forum vragen of iemand de gewenste settings voor je wil coderen of dat je zelf de software installeert op een laptop en vervolgens zelf aan de slag gaat.
Programmeren kan tegenwoordig vrij eenvoudig met de Carly app en bijbehorende kabel/dongel. Niet alles maar wel veel. http://www.mycarly.com/product/bmw-app/
En voor de kabel/dongel: http://www.ivini-tech.de/en/?utm_source ... paign=menu
App is prijzig maar daarentegen doet en kan het ook veel.
Alternatief is eventueel op het forum vragen of iemand de gewenste settings voor je wil coderen of dat je zelf de software installeert op een laptop en vervolgens zelf aan de slag gaat.
F20 116i 2012 (2017- )
E83 2.0d 2007 (2016-2017)
E90 320i 2005 (2011-2016)
E46 320d Touring 2001 (2006-2011)
E83 2.0d 2007 (2016-2017)
E90 320i 2005 (2011-2016)
E46 320d Touring 2001 (2006-2011)
-
Re: Een nieuw BMW x3 familielid
Welkom op het Bimmerportal Forum.
Zou je wat meer over je Bimmer kunnen vertellen; Bouwjaar,km stand, uitvoering, evt plannen die je ermee hebt.
Zoals je misschien wel gelezen hebt zijn wij dol op foto's van een nieuwe Bimmer op het forum, als je er
nog een paar hebt zien wij deze maar al te graag tegemoet.
Mocht je nog vragen hebben over iets dan kan je altijd terecht bij een van de moderators(die in het groen
gemarkeerd zijn).
Zoek je iets, probeer dan altijd eerst even de zoekfunctie rechtsboven!
Veel lees plezier hier op het forum.
Zou je wat meer over je Bimmer kunnen vertellen; Bouwjaar,km stand, uitvoering, evt plannen die je ermee hebt.
Zoals je misschien wel gelezen hebt zijn wij dol op foto's van een nieuwe Bimmer op het forum, als je er
nog een paar hebt zien wij deze maar al te graag tegemoet.
Mocht je nog vragen hebben over iets dan kan je altijd terecht bij een van de moderators(die in het groen
gemarkeerd zijn).
Zoek je iets, probeer dan altijd eerst even de zoekfunctie rechtsboven!
Veel lees plezier hier op het forum.
BMW E30 318i Sedan 1989, Zelfgemaakte kleur blauw. [X]
BMW E30 316i Coupe 1985, Champagne kleur [X]
BMW E36 323i Coupe 1995, Zwart [X]
BMW E36 318i Touring 1997, MontrealBlauw[X]
>Bmw E36 325 TDS Touring Automaat 1998 M-Techniek CosmosSchwartz<
BMW E30 316i Coupe 1985, Champagne kleur [X]
BMW E36 323i Coupe 1995, Zwart [X]
BMW E36 318i Touring 1997, MontrealBlauw[X]
>Bmw E36 325 TDS Touring Automaat 1998 M-Techniek CosmosSchwartz<
- mieske90
- BimmerPortal Team
Re: Mart - BMW x3 familielid
Welkom Mart,
dat zijn wel 2 uit een lopende wagens een X3 en een mx5
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je X3 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
PS ik heb je topic-naam gewijzigd om het overzicht te bewaren.
dat zijn wel 2 uit een lopende wagens een X3 en een mx5
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je X3 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
PS ik heb je topic-naam gewijzigd om het overzicht te bewaren.