Goede dag,
Ik kan nog aan een navigatie komen van een m3e46
Orgineel incl kabelboom tv module mk4 computer (denk ik want het is ook dvd speler)
Klein scherm (wil ik dan verkopen en groot scherm kopen) Past dit zo inelkaar?
Cd wisselaar (verkoop ik dan ook)
GPS, kabelboom enzenz voor 500 euro.
Is dit een goede prijs?
Past dit zo in mijn 328ci ui 2000?
Ik hoop van jullie te horen
Gr pim
m3 navigatie vraag
m3 navigatie vraag
BMW COUPE 328CI
-
Griffendahl
Re: m3 navigatie vraag
Een retrofit kabelboom of een originele ?? Anders heb je alleen wat aan de tv module en de MK4 volgens mij
Maar er zijn hier mensen die hier wat meer van weten...
Prijs is wel heel scherp lijkt mij...
Prijs is wel heel scherp lijkt mij...
MK4 op een 4:3 zou kunnen, maar lijkt mij eerder dat er een 16:9 bij hoort. Daarnaast wil je inderdaad wel een na-inbouw kabelboom en niet een originele die uit een auto is gehaald, anders wordt het flink puzzelen.
De prijs vind ik erg laag.
Normaal 2e hands:
MK4: 450
Scherm: 250,-
TV: 200,-
kabelboom: 100
-----------------------------------
1000,-
De prijs vind ik erg laag.
Normaal 2e hands:
MK4: 450
Scherm: 250,-
TV: 200,-
kabelboom: 100
-----------------------------------
1000,-
Aan de door mij gedane opmerkingen kunnen geen rechten worden ontleend.
Goede dag,
Okee ik ga er morgen om.
Hij zeg dat er ook dvd op kan kijken kan dat dan ook bij een mk3?
En het is een orginele kabelboom uit een m3 dus geen imitatie.
Maar ik wil dat scherm dan ook verkopen en een grote scherm er in plaatsen met cd want ik denk dat dit een casete is omdat er een cd wisselaar bij zit.
Gr pim
Okee ik ga er morgen om.
Hij zeg dat er ook dvd op kan kijken kan dat dan ook bij een mk3?
En het is een orginele kabelboom uit een m3 dus geen imitatie.
Maar ik wil dat scherm dan ook verkopen en een grote scherm er in plaatsen met cd want ik denk dat dit een casete is omdat er een cd wisselaar bij zit.
Gr pim
BMW COUPE 328CI
-
Griffendahl
DVD is volgens mij altijd MK4, MK3 is bij mijn weten CD-ROM... DVD video ben ik benieuwd hoe dat dan werkt, volgens mij zou er dan nog apart een DVD speler aangesloten moeten worden want de MK4 kan dit zelf niet...pimr1 schreef: Hij zeg dat er ook dvd op kan kijken kan dat dan ook bij een mk3?
Retrofit is speciaal bedoeld voor achteraf inbouw, ik heb begrepen dat als je een originele kabelboom wilt gebruiken dat dat een enorm uitzoek werk is. BMW heeft speciaal voor achteraf inbouw een kabelboom in het onderdelen programma, deze zou ik zelf dan ook gebruiken...pimr1 schreef:En het is een orginele kabelboom uit een m3 dus geen imitatie.
En kan je die kabelboom zo kopen dan?
Waar is dat ergens te verkrijgen dan?
En zo een klein schermpje of groot scherm maak toch niks uit deze kan je toch zo vervangen?
Nu denk ik alleen wel dat de taal duits is want het komt uit een duitse m3 is dit makkelijk over te zetten naar nl?
En een harman kardon geluis instalatie is dat er makkelijk in te zetten?
Ik heb nu namelijk geen orginele spullen in zitten.
Aparte versterkers en subwoofers enz en ik wil alles orgineel er in hebben en kan nu ook aan een mooi setje harman kopen.
Want nu zit er geloof ik infinety in.
Is wel erg profecioneel ingebouwt want kabels en lopen percies netjes en versterker netjes weg gewerkt in dat zijvakje in je kofferbak en andere versterker onder de hoedeplank met netjes een plank aan de voor kant in de zelfde kleur.
Dus als iemand intresse heb......,
Als ik de andere spullen heb zal je het hier wel zien staan.
Alvast bedankt
Gr
Waar is dat ergens te verkrijgen dan?
En zo een klein schermpje of groot scherm maak toch niks uit deze kan je toch zo vervangen?
Nu denk ik alleen wel dat de taal duits is want het komt uit een duitse m3 is dit makkelijk over te zetten naar nl?
En een harman kardon geluis instalatie is dat er makkelijk in te zetten?
Ik heb nu namelijk geen orginele spullen in zitten.
Aparte versterkers en subwoofers enz en ik wil alles orgineel er in hebben en kan nu ook aan een mooi setje harman kopen.
Want nu zit er geloof ik infinety in.
Is wel erg profecioneel ingebouwt want kabels en lopen percies netjes en versterker netjes weg gewerkt in dat zijvakje in je kofferbak en andere versterker onder de hoedeplank met netjes een plank aan de voor kant in de zelfde kleur.
Dus als iemand intresse heb......,
Als ik de andere spullen heb zal je het hier wel zien staan.
Alvast bedankt
Gr
BMW COUPE 328CI