Jaap - E92 320d m-pakket

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Disciple

Jaap - E92 320d m-pakket

Bericht door Disciple » 26 mar 2017, 11:59

Goedemiddag,

Mijn naam is Jaap en ben sinds gisteren eigenaar van een zwarte 320d m-pakket uit 2011. Het interieur is blauw/grijs half alcantara, vind ik een prachtige combi met het zwarte exterieur. Het is eigenlijk een 163 versie (corporate lease) maar via het VIN nummer achterhaald dat de hardware hetzelfde is als een 184 pk versie. Dit betekent dat hij tot ongeveer 220 pk en 450 Nm te chippen is, hetgeen ik van plan ben snel te doen. Ik ben al erg lang op zoek naar een E92 LCI met m-pakket 6 cilinder diesel met een niet al te hoge km-stand, maar die zijn nagenoeg niet te vinden in Nederland. Derhalve heb ik na een proefrit besloten deze 320d te kopen. Rijdt eigenlijk al verassend goed, je hebt niet het idee underpowered onderweg te zijn. Ik rij veel kms door de week en wil dan graag wel een beetje lol hebben, en dan is de keuze voor een E92 diesel al gauw gemaakt. Een A5 zie je op elke straathoek en vind m te lomp. Verder zijn er eigenlijk geen mooie coupe dieselauto's naar mijn mening.

Een ding vind ik minder op mijn auto: de 313M 19 inch velgen. Die zou ik graag willen inwisselen voor een setje 193M's in 18 inch, dus als iemand een tip heeft of geïnteresseerd in een ruil, zie ook berichtje in de juiste rubriek.

Edit: fotos toegevoegd.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

groeten!
Laatst gewijzigd door Disciple op 17 apr 2017, 09:47, 1 keer totaal gewijzigd.

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Jaap - E92 320d m-pakket

Bericht door mieske90 » 26 mar 2017, 19:32

Welkom Jaap,

Een E92 is ook een van mijn favoriete BMW’s.
Zou er in de toekomst ook 1 willen hebben.

kun je wat meer vertellen over jewagen?
Welke leuke opties heeft hij bijvoorbeeld?
Foto's van je eigen wagen zien we hier graag ;)

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E92 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

PS ik heb je topic-naam gewijzigd om het overzicht te bewaren.
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”