verschil sportstuur en M sportstuur
verschil sportstuur en M sportstuur
Reed gister in een E81 met M sportstuur. Viel me op dat de stuurwielrand veel dikker (veel lekkerder imho!) is dan van mijn F10 sportstuur. Ook kleiner in diameter trouwens.
Is een F10 pre-lci M sportstuur ook dikker dan het normale sportstuur?
Is een F10 pre-lci M sportstuur ook dikker dan het normale sportstuur?
F10 N57N
- LarsBrugman
Re: verschil sportstuur en M sportstuur
Wij hebben op onze F11 pre-lci ook een M-stuur. Specifiek besteld vanwege de dikkere rand tov een sportstuur
Dat klopt. Is een aanrader een M stuur.Lowkey schreef: Is een F10 pre-lci M sportstuur ook dikker dan het normale sportstuur?
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
OK bedankt voor de antwoorden ... op zoek naar M stuur dus 
Passen de stuurmodule, airbag, triller en bedieningselementen van sportstuur ook op M stuur?

Passen de stuurmodule, airbag, triller en bedieningselementen van sportstuur ook op M stuur?
F10 N57N
Die passen allemaal.
Een m stuur is zo te vinden dus volgende week zit die er in.
Een m stuur is zo te vinden dus volgende week zit die er in.
Stuur gevonden.
Phoe wat een verschil... heerlijk
Helaas zit er geen verwarming en vibrator in dus die laatste uit m'n oude stuur overgeplaatst met tevens een module. In mijn oude stuur zat hiervoor deze module die ook voor de verwarming is. Als je beide niet hebt zit die module er dus gewoon niet in?
Trouwens waar is de gele draad voor op de airbag, is dat de massa voor de claxon?
Phoe wat een verschil... heerlijk

Helaas zit er geen verwarming en vibrator in dus die laatste uit m'n oude stuur overgeplaatst met tevens een module. In mijn oude stuur zat hiervoor deze module die ook voor de verwarming is. Als je beide niet hebt zit die module er dus gewoon niet in?
Trouwens waar is de gele draad voor op de airbag, is dat de massa voor de claxon?
F10 N57N
Heb jij in je F10 een verwarmd sportstuur?
Ander m stuur kopen?
Ik heb nu een vrijwel nieuw stuur. De verwarmfunctie vind ik niet zo belangrijk. Had liever een standkachel gehad 
Ga nog wel proberen het andere stuur te verkopen.

Ga nog wel proberen het andere stuur te verkopen.
F10 N57N