Hallo,
Ik heb een cd wisselaar in me E46 maar deze werkt niet ik heb er een ander cd houderin gedaan maar hij pakt hem niet en krijg hem er ook niet meer uit dus ik denk dat de kabels eruit liggen maar hoe kan ik daar het beste bij komen?ik krijg namelijk het plastic bakje er niet uit zonder het stuk temaken het plastic bakje die onderin zit maar als ik die er uit ga nemen breekt sowieso een plastic pennetje af want deze zit behoorlijk vastheeft iemand misschioen een oplossing?
mvg Dima
wisselaar
Re: wisselaar
Ik denk dat je je probleem iets duidelijker moet omschrijven.
Je cd wisselaar is kapot of je kabels liggen eruit ik kan er geen kabel(touw) aan vastknopen in ieder geval.
:?
Je cd wisselaar is kapot of je kabels liggen eruit ik kan er geen kabel(touw) aan vastknopen in ieder geval.
:?

edit: verkeerd topic (|
The sheere pleasure of driving ... nothing compares to a BMW
<<E87 118d DPF --- 't is eens wat anders dan een degelijke M57>>
<<E87 118d DPF --- 't is eens wat anders dan een degelijke M57>>
Bekleding los maken (evt. achterlicht fittingen eruit halen als dat nodig is), en vier 8mm boutjes los schroeven 
www. M3 register .nl
Na je vraag nog een keer doorgelezen te hebben denk ik dat je dat zwarte bakje bedoeld wat op de bodem van je koffer zit helemaal in de linkerhoek ??
Deze hoef je niet los te maken. Je kan de bekleding er zonder dat bakje eruit hoef te halen losmaken.
2 borgpinnetjes losmaken en je kan de bekleding zo wegtrekken zodat je bij je wisselaar kunt komen.
Succes.
Deze hoef je niet los te maken. Je kan de bekleding er zonder dat bakje eruit hoef te halen losmaken.
2 borgpinnetjes losmaken en je kan de bekleding zo wegtrekken zodat je bij je wisselaar kunt komen.
Succes.

-
Dima23LWD
Ja je had gelijk kon er wel bij zonder iets aftebreken de zekering was stuk van de wisselaar de bedrading was wel aangesloten in de wisselaar maar ik denk dat die niet aangesloten zit op de radio want heb nog steeds geen CD 
Nu maar ff kijken hoe ik dat eruit krijg x| :?
Nu maar ff kijken hoe ik dat eruit krijg x| :?