k zal me eens even kort voorstellen ik ben Stef en ben 19 jaar jong en kom uit het prachtige noord-brabant.
Na een lange tijd heb ik besloten een nieuwe (tweedehands) auto te kopen! Eerst zou ik een nieuwe A1 gaan leasen maar uiteindelijk heb ik besloten dit niet te doen en ben dus op zoek gegaan naar een andere auto. Ik heb altijd de E90's leuke auto's gevonden en zo doende kwam ik dus op een mooie 320i. Dezelfde dag heb ik een afspraak gemaakt en de volgende dag meteen een proefrit gemaakt naar huis gereden met de twijfel (i.v.m. met het financiële plaatje) maar toch de telefoon opgepakt en gebeld.
Na lang wachten (8 dagen) heb ik hem gister dan toch mogen ophalen, mijn nieuwe en tevens eerste bmw. En wat een genot is het om er in te kunnen rijden!
Hier wat foto's:

Er komen binnenkort nog wat extra foto's bij, maar voor alsnog zou ik graag willen weten wat jullie aan de auto zouden doen.
Zelf zat ik misschien aan zwarte velgen te denken ivm de zwarte accenten die overal al zitten. en natuurlijk blackline achterlichten!