Dit is nu mijn BMW M3, carbon schwarz met originele CSL velgen 19"

Het is maar goed dat die vinger weigerde Siemi. Anders hedden we er niet zo van kunnen genieten. Echt een droomauto.Siemi schreef:Ik zag foto's staan, ik dacht, kom, laat ik ze eens veranderen naar thumbnails. Op het moment dat ik wijzigen wil aanklikken, weigert mijn vinger. Het is alsof hij zegt, laat zo staan die foto's, hoe groter hoe beter.
Tsja, het leven van een moderator is niet altijd gemakkelijk......

Nou jah we vragen natuurlijk zelf om de fotos en voor zulke mooie exemplaren maken we wel een uitzondering.Albert schreef:Leuk, als hobby fotograaf doe ik volgende keer zeker mee met een fotowedstrijd!
De cabrio mag hier éigenlijk niet staan (is geen E46 maar een E93) maar voor de liefhebber toch maar even een foto...
Hij staat nu nog bij de dealer, over drie weken halen we 'm op, geheel in stijl met de M3 dus

Zie hier!Nooit heeft een autoband er zo lang goed uitgezien. Deze unieke chemische samenstelling zorgt ervoor dat de banden van onze auto er niet roestkleurig uit gaan zien en houdt deze dagenlang mooi zwart in plaats van de gebruikelijke uren of het nu sneeuwt, regent of zonnig weer is.