inmiddels van m’n e46 afscheid genomen en een geruime tijd eigenaar van een e91 325i.
prima bak, veel rijplezier, en al een hoop laten fixxen, om onszelf te voorzien voor hopelijk nog vele veilige, maar vooral plezierige kilometers!
Nu heb ik een heel naar nieuw probleempje waar ik tegenaan loop en dat is het volgende.
Nadat de auto de hele dag vandaag in de zon had gestaan, kreeg ik de auto niet geopend met mn afstandbediening. (geen enkele, ik heb er 3)
Erg irritant, want de de normale sleutel, triggert het aftermarket alarm. (deze gaat enkel uit wanneer de auto wordt geopend via de ab)
Nadat de schaduw zich had verplaatst over de auto, en ik het weer probeerde, deed die het inneens weer wel.
Nou kan ik in elk geval weer rijden zonder het GTA - gestolen auto syndroom, maar de auto opslot doen, zal ik vanaf nu met de normale sleutel doen in plaats van de afstandbediening. (wil natuurlijk voorkomen dat ik op een locatie ben, en niet weg kan rijden, omdat ik moet wachten tot de zon onder gaat)
Heeft 1 van jullie dit ook wel eens gehad? en zoja, zou het kunnen dat iets binnen het cirquit zich uitzet, door de warmte waardoor de ab niet meer werkt?
het liefst gebruik ik natuurlijk de auto met afstandbediening (& alarm) zoals het hoort!
Hoor graag jullie reactie, zodat ik gericht met dit probleem naar de garage kan gaan binnekort!
Thanks allen