Ha, ik kom uit Limburg en heb in het laatste kwartaal van vorig jaar een E46 318i gekocht omdat ik per se een E46 wou. Ik heb anderhalf jaar in mijn eerste auto (VW Polo uit 2008) gereden en begon het gebrek aan vermogen erg te merken. Toen ik vervolgens ben gaan zoeken naar welke auto ik wou, kwam ik uit op een AMC Javelin. Vervolgens bleef ik doorzoeken voor een auto waar ik ook in het echt in kan rijden en kwam ik uit op de befaamde E46 generatie van BMW. Na 4 à 5 E46'jes te hebben bezocht (welke allemaal niet in erg fantastische staat waren), ging ik kijken bij mijn huidige 318i waarvan ik vond dat deze zich in erg goede staat bevond (ondanks 21 vorige eigenaren waarvan de helft autobedrijven). Het was de bedoeling dat ik dezelfde dag dat ik de BMW had gekocht nog naar Lille in België zou rijden. Toen ik langs mijn ouders reed merkte ik de eerste probleempjes, eenmaal bij mijn ouders (op de route), brak mijn vader nog nét niet in huilen uit door wat hij toen constateerde.
Helaas heb ik er maar eventjes in kunnen rijden voordat ik, na een APK-afkeuring, de auto moest schorsen. Nu wil ik graag de gehele 318 grondig oplappen en er daarna nog lang in rijden (misschien met een S54 erin over een jaartje?).