Wat voor radio dan? Bij mijn MK4 is muten gewoon op de draaiknop van de volume drukken (navi scherm blijft dan gewoon actief)bibic schreef:Ik irriteer me er wel eens aan dat de radio geen mute functie heeft, maar gelijk uit moet zetten...
Zijn er toch kleine ergernissen aan je E46?
Re: Zijn er toch kleine ergernissen aan je E46?
Huh? Gewoon op de volume knop duwen toch? Of gaat die dan helemaal uit? (Ik weet het even niet meer)bibic schreef:Ik irriteer me er wel eens aan dat de radio geen mute functie heeft, maar gelijk uit moet zetten...
hmm, daar had ik nog niet bij stilgestaan idd..toch wel een beetje over nagedacht bij BMWE46dwin schreef:Daar zit wel wat in, het zou bijvoorbeeld ook jammer zijn als je ruitenwisser gelijk aan gaat als er in de winter een pak sneeuw op de ruit ligt of het rubber is vastgevroren. Scheelt weer risico op een kapotte ruitenwissermotor of mechanisme. Dan maar ff pookje heen en weer.PATRON schreef:dat vind ik ook! maar bij een andere topic werd dat ook gezegd dacht ik en dat was een soort beveiliging voor je raam.. want als er bijvoorbeeld zand of modder op je ruit zit en dat ding gaat opeens wissen kan je ruit gekrast worden..
Klopt idd..hadden zeker stukken mooier gekund, en dan ook met een mooi rood sfeerlampje eronder zeg maartienus schreef:het lelijke knopje voor het verstellen van de electrische buitenspiegels.. Ziet eruit als uit t jaar 0.
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
- JonasCoryn
Gewoon het volume volledig minderen gaat toch ook?bibic schreef:Ik irriteer me er wel eens aan dat de radio geen mute functie heeft, maar gelijk uit moet zetten...
Duurt minstens even lang als op een mute knopje drukken.
Is ook een optie
Maar blijft irri
Maar blijft irri
Increase the Peace!
-
hoe merk je dat je sub frame kapot is dan?
heb een 328ci uit 99 die had een hele goede score zag ik
ik irriteer me aan het snelle onderstuur op een rontonde en korte bochten.
heb een 328ci uit 99 die had een hele goede score zag ik
ik irriteer me aan het snelle onderstuur op een rontonde en korte bochten.
Harde krakende geluiden onder de auto bij bochten die je neemt, achteruitrijden etc.
BMW had dit mechanisme kunnen hangen aan de temperatuursensor Dus < 0 graden, dan moet je het pookje even handmatig bewegen, en anders gewoon de regensensor aan!Robbel schreef:E46dwin schreef:Daar zit wel wat in, het zou bijvoorbeeld ook jammer zijn als je ruitenwisser gelijk aan gaat als er in de winter een pak sneeuw op de ruit ligt of het rubber is vastgevroren. Scheelt weer risico op een kapotte ruitenwissermotor of mechanisme. Dan maar ff pookje heen en weer.PATRON schreef:dat vind ik ook! maar bij een andere topic werd dat ook gezegd dacht ik en dat was een soort beveiliging voor je raam.. want als er bijvoorbeeld zand of modder op je ruit zit en dat ding gaat opeens wissen kan je ruit gekrast worden..
Dan mag die wel fors hoger zijn als 0 graden hoor... Of ze moeten de temperatuur ergens anders meten.
Laatst was het toch iets van 5 of 6 graden buiten mijn maar ruitenwissers zaten nog wel vastgevroren op mijn voorruit 't Is niet dat als het boven 0 is dat je voorruit spontaan ijsvrij is. (Mijne in ieder geval niet )
Laatst was het toch iets van 5 of 6 graden buiten mijn maar ruitenwissers zaten nog wel vastgevroren op mijn voorruit 't Is niet dat als het boven 0 is dat je voorruit spontaan ijsvrij is. (Mijne in ieder geval niet )
laatst ergerde ik me weer aan de "vlekkerige" achterruit, alsof er overal wat plekjes licht beslagen zijn lijkt t wel, maar da is nie ..(weet even niet hoe het anders te omschrijven) geloof wel dat meerderen dat hebben, maar wat is het eigenlijk :?
Vele auto's hebben dat probleem. Wat ik er van begrepen heb is dat petroleum-gebaseerde plastic gassen vrijlaat waardoor er een soort van film wordt gevormd op de achterruit. Hoe je dat kan verhelpen weet ik helaas niet. Ik stoor me er ook niet zo aan.Robbel schreef:laatst ergerde ik me weer aan de "vlekkerige" achterruit, alsof er overal wat plekjes licht beslagen zijn lijkt t wel, maar da is nie ..(weet even niet hoe het anders te omschrijven) geloof wel dat meerderen dat hebben, maar wat is het eigenlijk :?
Ik weet wat je bedoeld, ik vind het eigenlijk wel iets hebben 8PRobbel schreef:laatst ergerde ik me weer aan de "vlekkerige" achterruit, alsof er overal wat plekjes licht beslagen zijn lijkt t wel, maar da is nie ..(weet even niet hoe het anders te omschrijven) geloof wel dat meerderen dat hebben, maar wat is het eigenlijk :?
Increase the Peace!
o ja joh? nee, ik kan niet zeggen dat ik het wel iets vind hebben Echt heel erg stoort het niet, maar mooi is t, vind ik t, iig zeker niet
- JonasCoryn
Daar is toch niks mis mee op zich?
Ik zie het enkel als het kouder wordt. Dan kan je je toch ook ergeren aan dauw op je voorruit
Ik zie het enkel als het kouder wordt. Dan kan je je toch ook ergeren aan dauw op je voorruit