[E46] Ombouw 2.2L naar 2.5/3L

Chiptuning, turbo's, onderstel, remmen, banden? Bespreek het hier.
bjornc
Bouwer van BimmerPortal

Re: [E46] Ombouw 2.2L naar 2.5/3L

Bericht door bjornc » 28 mar 2009, 15:26

+1 .
Of je moet stomweg geld zat hebben :+

Jussi

Bericht door Jussi » 28 mar 2009, 23:32

Waarom koop je een Lamborghini als je nergens te hard mag? Ik denk dat die vraag geen antwoord hoeft..

Ik wil gewoon een klein beetje meer punch bij kickdown. Ik hoef nog geen M3. Ik ben ook nog maar 21 jaar. Ik betaal nu 400 euro wegentax. Een M3 kost mij 1400 euro aan wegentax alleen al. Dan spreek ik nog niet eens over benzine, onderhoud en andere zaken. Ik ga eerst beginnen met remap + luchtfilter en kijken wat daar mee te halen valt. Ik kijk heus wel naar de kosten en het rendement. En waarom tunen? Er is toch niets leuker dan een wagen met een relatief kleine cilinderinhoud die toch leuk vooruit gaat? Net wat anders dan origineel.

Mario TT

Bericht door Mario TT » 29 mar 2009, 16:32

Dan moet je een Honda kopen... ;) . Ik ben 25 en ik wil wel een M3 alleen ik rij te veel kilometers en daarom moet ik een diesel. Ik betaal aan wegentax 1200 euro per jaar voor een 320d.. Welkom in NL. Hier is een M3 qua wegenbelasting denk ik 600-700 euro per jaar?!? En een 330Ci ook wel zoiets? Alleen die laatste is wat goedkoper in onderdelen.

Ik snap je wel en ik hoop voor je dat er wat valt te halen.

Overigens er zijn weinig 21 jarige die een 320Ci hebben met 170pk. Sterker nog er zijn heel weinig 21 jarige met 170pk uberhaupt in het voor-onder.

Een lamborghini koop je omdat je wilt laten zien omdat je geld hebt en omdat je hem mooi vind. Als je hard wilt rijden kan je dat ook met andere auto`s. Overigens de mensen die een lambo kunnen betalen kunnen ook de bekeuringen betalen etc.

Toen ik 21 was reed ik motor en trok ik alles eruit wat er was (behalve snellere motoren). Ik word er niet warm of koud van, natuurlijk rij ik graag in een snelle auto maar niet ten koste van de betrouwbaarheid. Ga niet prutsen of ga niet naar een prutser ook al is deze goedkoper.Daar krijg je echt heel veel spijt van ook al ga je wat harder.
BMW 520i te koop, zie BMW Markt.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Performance en tuning”