ben blij dat er iemand mijn mening deelt.

Maar ze werken wel erg goed als extra 'wateroverlast' in geval van een irritante opdrukkende bestuurder achter je.Farl schreef:Ze maken er alleen maar meer zooi van!![]()
- Spoiler: Laat zien
Mooi zo dan laat ik het lekker zoals het isOpt1mus schreef:update!
de APK eis is aangepast:
bij auto's vanaf 2005 wordt de sproeier, wis/was verplicht gesteld
Bron: hetzelfde vakblad waaruit de TS citeerde
Nou Marvin ,ik zal voor de zoveelste keer de foto's posten die ik gemaakt hebt van een setje oem xenon en van een H7 oem bmw koplamp waar een aftersales setje xenon in gezet is.Marvin 328iT schreef:Zag op een van die links dit staan:
En wat betreft het inbouwen van xenon achteraf....
Er word altijd geklaagd over achteraf ingbouwde xenon dat het à ltijd verblind, en dat alleen OEM Xenon een goed lichtbeeld geeft...b*llshit!!![]()
gr
Marvin
Geen productiedata, geen wis/was installaties... Maar alleen toegestaan in armaturen die ervoor bedoeld zijn...Autoweek.nl schreef:De laatste wijziging betreft de autoverlichting. Vanaf 1 mei 2009 mogen de lichtarmaturen van uw auto alleen het type lamp hebben waarvoor ze zijn goedgekeurd. Gasontladingslampen (xenonlampen) geven veel meer licht dan halogeenlampen. Om te zorgen dat er geen weggebruikers door worden verblind, is het zeker voor xenonverlichting van belang dat deze alleen worden gebruikt in speciaal daarvoor bestemde armaturen.
Stond vandaag in de krant dat dit inderdaad de datum wordtBoMeWm schreef: Ikzelf ga er nog steeds vanuit dat v.w.b. de Xenon eisen, de datum vanaf 31-12-2006 zal gaan gelden.