Keuze Intravee of Dension?
Re: Keuze Intravee of Dension?
Dat mag niet!!!!
in dit Topic mag je alleen maar kiezen tussen Intravee of Dension.... Geen Grom!!!
in dit Topic mag je alleen maar kiezen tussen Intravee of Dension.... Geen Grom!!!
Wellicht kan iemand GROM toevoegen?
Het is lijkt mij een goed alternatief, ook redelijk betaalbaar.
Het is lijkt mij een goed alternatief, ook redelijk betaalbaar.
Voeg dan gelijk de Dice-interface ook maar toe aan het lijstje...
Daar ga ik binnen enkele weken voor shoppen.
Daar ga ik binnen enkele weken voor shoppen.
weet iemand toevallig hoe ik van iPod naar USB stick kan gaan als ze allebei ingeplugd zijn bij een Dension..?
Patron: zie de handleiding onder aan pagina 9 van dit topic.
Hallo allemaal,
Is dit een volwaardige CD-wisselaar aansluiting? (waar ik de Grom Audio USB MP3 kit op kan aansluiten)
Dit zijn de enige kabeltjes die ik heb kunnen vinden bij het CD-wisselaar compartiment.
Op ieder stekkertje zit 3 draden, de stekkertjes zijn erg klein.
Is dit een volwaardige CD-wisselaar aansluiting? (waar ik de Grom Audio USB MP3 kit op kan aansluiten)
Dit zijn de enige kabeltjes die ik heb kunnen vinden bij het CD-wisselaar compartiment.
Op ieder stekkertje zit 3 draden, de stekkertjes zijn erg klein.
Okay Thanks, ik heb de GROM USB hier besteld;
http://www.carputer-shop.co.uk/
incl. verzenden maar 106 pound = 116 euro
http://www.carputer-shop.co.uk/
incl. verzenden maar 106 pound = 116 euro
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
En wij wachten met spanning af
Heb net dit draadje doorgespit en ff lopen googlen, maar blijf met enkele vragen zitten.
Vraag 1: Kan een Dension ook mappen en namen van mappen laten zien? En kan je via een Dension vervolgens in een map een lijst met nummers zien?
Ik kan alleen plaatjes vinden met CD 1t/m6 op de 16:9 Navi en dan bovenin het nummer dat speelt.
Persoonlijk vind ik dat geen optie. Wanneer je er een USB stick van een paar Gig of zelfs een HDD aanhangt, kan je namelijk niet bladeren en zal zelf moeten onthouden wat er onder CD 1 t/m 6 zit.
Vraag 2:Laat een intravee bij het aansluiten van een USB stick hetzelfde menu zien als wanneer er een ipod aangesloten is. Ofwel zit de interface van de intravee in het kastje of geeft hij de interface van de ipod door?
En tot slotte kwam ik dit nog tegen. Geef aub eerst ff antwoord op mijn vraag, daarna mag je :~
http://www.youtube.com/watch?v=pQ7w7ThjpSw
Vraag 1: Kan een Dension ook mappen en namen van mappen laten zien? En kan je via een Dension vervolgens in een map een lijst met nummers zien?
Ik kan alleen plaatjes vinden met CD 1t/m6 op de 16:9 Navi en dan bovenin het nummer dat speelt.
Persoonlijk vind ik dat geen optie. Wanneer je er een USB stick van een paar Gig of zelfs een HDD aanhangt, kan je namelijk niet bladeren en zal zelf moeten onthouden wat er onder CD 1 t/m 6 zit.
Vraag 2:Laat een intravee bij het aansluiten van een USB stick hetzelfde menu zien als wanneer er een ipod aangesloten is. Ofwel zit de interface van de intravee in het kastje of geeft hij de interface van de ipod door?
En tot slotte kwam ik dit nog tegen. Geef aub eerst ff antwoord op mijn vraag, daarna mag je :~
http://www.youtube.com/watch?v=pQ7w7ThjpSw
hallo
ik heb ook een vraag over deze interfaces
ik heb zelf een ipod 4g
nu heb ik geen cd wisselaar en ik hoor van mensen die dit hebben ook een cd wisselaar hebben
kan dit dan wel op een busniss radio?
ik heb ook een vraag over deze interfaces
ik heb zelf een ipod 4g
nu heb ik geen cd wisselaar en ik hoor van mensen die dit hebben ook een cd wisselaar hebben
kan dit dan wel op een busniss radio?
Als je de zoekfunctie gebruikt, dan zie je dat je dit kunt doen met behulp van een Gateway 100.
Die heb ik er zelf ook in zitten icm bussiness radio en geen wisselaar.
- Ton 320D Touring
Uit de handleiding pagina 4:Zilver schreef:Vraag 1: Kan een Dension ook mappen en namen van mappen laten zien? En kan je via een Dension vervolgens in een map een lijst met nummers zien?
Enabling text display:
Some car radios can display song information or browse music content. This feature is manually enabled during installation. Pelase visit http://support.dension.com/enabletext
for a current list of radios that support this feature and instructions on how to enable it.
Support Dension:
Is song information (ID3) displayed on the head unit?
Article ID: 000077
Rating: 2.7 / 5.0 (63 votes)
Views: 9357
Problem:
Is song information (ID3) displayed on the car radio?
--------------------------------------------------------------------------------
Solution:
Most of the car radios are not prepared to display text information from external devices even if the can display it for the in-dash CD player. In such case Gateway 300/400 can't display any song information.
This feature is currently available on the following head units.
OEM - BMW
Aftermarket - Blaupunkt, VDO (depending on the head unit model)
BMW version not only displays song information, but a special Gateway 300/400 user interface with menu, song browsers, etc.
mark bedankt dat je het even zijMac schreef:Als je de zoekfunctie gebruikt, dan zie je dat je dit kunt doen met behulp van een Gateway 100.
ik had het even na gevraagd via een website die ze verkocht
en die zij dat er dan alleen geen text op het scherm staat klopt dit
en ik moest de DENSION Gateway 100 (GW16BM1)
en de DENSION ICE>LINK Gateway 9-pins dockcable (IP03DC9)
hebben
zou dit kunnen kloppen ?
groetjes joan
Klinkt goed! Heeft iemand hier ervaring mee of nog beter een foto van?Ton 320D Touring schreef:BMW version not only displays song information, but a special Gateway 300/400 user interface with menu, song browsers, etc.