Ik zal me even voortellen (update:SCHADE)
Ik zal me even voortellen (update:SCHADE)
Goedemiddag mensen,
Ik zal me bij deze voorstellen ik ben David uit Hellevoetsluis, 20 jaar, en sinds een week in het bezit van een BMW 320ci. De foto's spreken voor zich denk ik
voorzien van smoke knipperlichten voor en aan de zijkant, de LED achterlichten met smoke knipperglaasjes heb ik al liggen klaar voor inbouw
Ik zal me bij deze voorstellen ik ben David uit Hellevoetsluis, 20 jaar, en sinds een week in het bezit van een BMW 320ci. De foto's spreken voor zich denk ik
voorzien van smoke knipperlichten voor en aan de zijkant, de LED achterlichten met smoke knipperglaasjes heb ik al liggen klaar voor inbouw
Laatst gewijzigd door David320 op 29 jul 2009, 18:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Ik zal me even voortellen
Welkom hier...
Unieke navigatie... Heb ik volgens mij nog nooit zo gezien
Unieke navigatie... Heb ik volgens mij nog nooit zo gezien
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Welkom hier!
Wel lastig navigeren lijkt me, een schermpje nog lager als de 'normale' OEM systemen.
tja heb het nog niet getest aangezien alles duits is dus geen idee hoe het werkt.. schermpje is best te zien hoor vanaf de bestuurders stoelbjornc schreef:
Welkom hier!
Wel lastig navigeren lijkt me, een schermpje nog lager als de 'normale' OEM systemen.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Uiteraard, maar kan je tegelijkertijd de weg dan ook nog zien?David320 schreef: schermpje is best te zien hoor vanaf de bestuurders stoel
Dat bedoelde ik met een lastige positie. Naja, hoe dan ook mooie auto
20 jaar en zo'n mooie bimmer
geen idee het staat nog in het duits dus weet niet hoe t werkt komt goedbjornc schreef:Uiteraard, maar kan je tegelijkertijd de weg dan ook nog zien?David320 schreef: schermpje is best te zien hoor vanaf de bestuurders stoel
Dat bedoelde ik met een lastige positie. Naja, hoe dan ook mooie auto
Welkom David! Mooie bak!
ja hoor het is al zo ver!
vanmiddag lekker wezen shoppen in Rotterdam en bij terugkomst bij de auto lag er een briefje onder de voorruit..
is er een vrouw die naast me geparkeerd stond iets te kort het parkeervak uitgereden en heeft zo de zijkant van mijn achterbumper beschadigd! en is doorgereden!
gelukkig heeft een hele aardige meneer het gezien en het kenteken op het briefje geschreven + zijn telefoon nummer voor contact ivm getuigenis.
vanmiddag meteen naar politie geweest, die kunnen nog niks doen ivm de 12-uurs meldingstijd. Na 12 uur zonder vrijwillige melding van de dader wordt het officieel een misdrijf.. morgen terug dus ;(
bumper zal overgespoten of vervangen moeten worden, zal een heel lang staartje krijgen ben ik bang.. heel fijn na 3 weken eigenaar te zijn..
vanmiddag lekker wezen shoppen in Rotterdam en bij terugkomst bij de auto lag er een briefje onder de voorruit..
is er een vrouw die naast me geparkeerd stond iets te kort het parkeervak uitgereden en heeft zo de zijkant van mijn achterbumper beschadigd! en is doorgereden!
gelukkig heeft een hele aardige meneer het gezien en het kenteken op het briefje geschreven + zijn telefoon nummer voor contact ivm getuigenis.
vanmiddag meteen naar politie geweest, die kunnen nog niks doen ivm de 12-uurs meldingstijd. Na 12 uur zonder vrijwillige melding van de dader wordt het officieel een misdrijf.. morgen terug dus ;(
bumper zal overgespoten of vervangen moeten worden, zal een heel lang staartje krijgen ben ik bang.. heel fijn na 3 weken eigenaar te zijn..
In ieder geval wel fijn dat iemand opgelet heeft en een briefje heeft achtergelaten, ook al is het niet de dader zelf, je zit nu iig op het goede spoor met een getuige, geluk bij een ongeluk... In de meeste gevallen heeft niemand wat gezien of gehoord
Hoe dan ook, in ieder geval succes met de afhandeling... Wellicht gelijk even een M-tech 2 bumpertje scoren ??
Hoe dan ook, in ieder geval succes met de afhandeling... Wellicht gelijk even een M-tech 2 bumpertje scoren ??
Re: Ik zal me even voortellen (update:SCHADE)
Inderdaad, dit komt volgens mij wel goed. Als je een onafhankelijke getuige hebt, dan kom je al een heel eind.
Succes!
Succes!
Re: Ik zal me even voortellen (update:SCHADE)
Wees blij dat er inderdaad iemand zo vriendelijk is geweest het kenteken te noteren anders zat je met een schade die zoveel mensen hebben zonder dat ze weten wie het heeft veroorzaakt.
Bij mij is het ook gebeurd maar ik heb geen briefje gezien bijvoorbeeld, gelukkig ben ik All-Risk verzekerd voor die geintjes.
Succes ermee en hou ons op de hoogte
Bij mij is het ook gebeurd maar ik heb geen briefje gezien bijvoorbeeld, gelukkig ben ik All-Risk verzekerd voor die geintjes.
daar ben ik nog niet uit, vind de standaard bumper ook wel netjes, en wil niet prutsen met mijn parkeersensoren.. maar aan de andere kant.. carbon inlegGriffendahl schreef:Hoe dan ook, in ieder geval succes met de afhandeling... Wellicht gelijk even een M-tech 2 bumpertje scoren ??
er zijn gelukkig nog goeie mensen heb de getuige gebeld en 300x bedankt, is een hele hulpzame meneer gelukkig!320driver schreef:Wees blij dat er inderdaad iemand zo vriendelijk is geweest het kenteken te noteren anders zat je met een schade die zoveel mensen hebben zonder dat ze weten wie het heeft veroorzaakt.
had mijn auto ook all risk gedaan voor het geval dat
blijft gewoon ASO dat mensen zomaar doorrijden zometeen ga ik terug naar politiebureau voor aangifte.
verdere vorderingen komen hier te staan
S*cks van de schade zeg, gelukkig zijn er ook nog eerlijke mensen.....
[quote="David320"]verdere vorderingen komen hier te staan[/quote]
Beter even een showroomtopic voor je auto starten en daar alle vorderingen en updates bijhouden. Dit topic is alleen voor voorstellen van jou en de BMW.
Beter even een showroomtopic voor je auto starten en daar alle vorderingen en updates bijhouden. Dit topic is alleen voor voorstellen van jou en de BMW.
Moderatoropmerking Opt1mus
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"