Keuze Intravee of Dension?
Re: Keuze Intravee of Dension?
Ik ga kiezen voor de intravee oplossing.
Ben nu alles bij elkaar an het zoek. Heb al een ipod en KCA-420I.
Nu de Intravee nog en dan inbouwen.
Ben nu alles bij elkaar an het zoek. Heb al een ipod en KCA-420I.
Nu de Intravee nog en dan inbouwen.
Quote van Daniel in BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
Dnl schreef:Daar is Ivo! He-hè...
Ben ook voor de Intravee route ingeslagen. Bij mediamarkt een iPod classic 120 opgepikt voor €179,- en de KCA420i van marktplaats voor €50,-.
Nu nog de Intravee zelf. Hmm. mag aleen met Visa en Mastercard betalen en ik heb Amex..
Nu nog de Intravee zelf. Hmm. mag aleen met Visa en Mastercard betalen en ik heb Amex..
Ik heb mijne gewoon in NL gekocht, Wheelsonline leverde ze destijds.
Jammer dat Wheelsonline geen Intravee meer heeft, maar zou die iPod transmitter die ze hebben wat zijn? Vergelijkbaar met Intravee is het niet, maar het hoeft niet ultiem te zijn. Als het werkt is het prima zeg maar...
Of kun je dan beter voor een OEM BMW iPod interface ding gaan bij de dealert? iPodje in de BMW is toch wel handiger dan elke keer weer cd'tjes branden aangezien ik best snel ben uitgekeken op 'mijn' gebrande cd'tjes... (h)
Heb er totaal geen verstand van trouwens, dus een 'dingetje' kopen en zelf inbouwen is geen optie met mijn twee linkerhanden. En mijn vader kennende wordt het ook niks, want die heeft momenteel niet zoveel tijd daarvoor.
Of kun je dan beter voor een OEM BMW iPod interface ding gaan bij de dealert? iPodje in de BMW is toch wel handiger dan elke keer weer cd'tjes branden aangezien ik best snel ben uitgekeken op 'mijn' gebrande cd'tjes... (h)
Heb er totaal geen verstand van trouwens, dus een 'dingetje' kopen en zelf inbouwen is geen optie met mijn twee linkerhanden. En mijn vader kennende wordt het ook niks, want die heeft momenteel niet zoveel tijd daarvoor.
Gisteren mijn Intravee II aangesloten. Piece of cake ;D
Ben nog bezig om het menu en de Interface te doorgronden en ook moet ik nog even kijken wat nu een handige indeling is op je iPod. Tips zijn welkom
Een waardevolle tip voor iederen die een Intravee inbouwt: Ga niet 3 uur met vanalles aan (carkit, binnenverlichting, navi etc etc.) zitten klooien met die Intravee. Mijn Accu was na drie uur namelijk leeg
Gelukkig kon SOS international mij eenvoudig op weg helpen. Mocht ik om 23:00 wel even een uurtje rond gaan rijden om mijn accu op te laden. En natuurlijk met zo min mogelijk stroomverbruikers aan om het proces te versnellen. Ik dacht dat die enorme vrachtwagenbatterij in een 330D wel even mee zou gaan, niet dus (|
Ben nog bezig om het menu en de Interface te doorgronden en ook moet ik nog even kijken wat nu een handige indeling is op je iPod. Tips zijn welkom
Een waardevolle tip voor iederen die een Intravee inbouwt: Ga niet 3 uur met vanalles aan (carkit, binnenverlichting, navi etc etc.) zitten klooien met die Intravee. Mijn Accu was na drie uur namelijk leeg
Gelukkig kon SOS international mij eenvoudig op weg helpen. Mocht ik om 23:00 wel even een uurtje rond gaan rijden om mijn accu op te laden. En natuurlijk met zo min mogelijk stroomverbruikers aan om het proces te versnellen. Ik dacht dat die enorme vrachtwagenbatterij in een 330D wel even mee zou gaan, niet dus (|
Waar kun je in nederland goedkoper aan intravee komen?
Heb alleen een site in de UK en USA.
Wil het graag in nl kopen.
Mocht er niets anders opzitten toch maar in de UK bestellen.
Heb alleen een site in de UK en USA.
Wil het graag in nl kopen.
Mocht er niets anders opzitten toch maar in de UK bestellen.
Even een e-mail sturen naar Wheels Online ..
Zal ze nog eens een mail sturen.
Had al geinformeerd naar de intravee en kca en toen kwamen ze met een pris van 350 eurie
Daar had ik niet echt zin in.
Maar wie weet.
Had al geinformeerd naar de intravee en kca en toen kwamen ze met een pris van 350 eurie
Daar had ik niet echt zin in.
Maar wie weet.
€350 zou ik er echt niet voor geven. 2 weken geleden Intravee aangeschaft in de UK en was alles bij elkaar €175,- kwijt. Daarbij voor €50 euro Alpine KCA 420i van marktplaats geplukt en dus voor €225 klaar.
Daar kan een OEM mp3 wisselaar niet tegenop.
Daar kan een OEM mp3 wisselaar niet tegenop.
Ja denk dat hat toch in de Uk bestellen wordt.
KCA heb ik via ebay it de Uk gekocht.
KCA heb ik via ebay it de Uk gekocht.
Ik heb de intravee compleet met de alpine kca 420i gekocht mensen bij wheelsonline voor 350 euro en ook nog een goede service erbij want hij bouwde hem gelijk in. Ben erg tevreden ben alleen nieuwsgierig naar hoe ik films kan afspelen via de intravee II dat heb ik gezien op you tube.
Grz..
Grz..
lekker 330dm.. tv kijken en je stoelverwarming aan..
//.00.-// > /.-////.-///.-
Moet wel zeggen dat ik het een beetje vind tegen vallen, kan niet in mijn podcast komen dat is wel sucks. heeft wat min punten maar geluidskwaliteit is er flink op vooruit gegaan. En je kan toch redelijk het menu bedienen alleen het is erg beperkt. Alleen die podcast daar baal ik van!
Neem mijn woorden terug kan mijn eigen map maken met podcast nummer erin, het systeem werkt perfect.
Grzz Ranchu
Neem mijn woorden terug kan mijn eigen map maken met podcast nummer erin, het systeem werkt perfect.
Grzz Ranchu
Inmiddels heb ik ongeveer het hele draadje doorgelezen. Wordt me veel duidelijker over het gebruik van deze 2 oplossingen.
Voel zelf erg veel voor de Dension Gateway 300. Echter, wat ik niet begrijp en ook niet uit filmpjes kan halen via youtube ofzo:
- ik zie continu alleen cd1 t/m cd6 afgebeeld op het scherm (16:9). Als ik een USB stick in de dension plug met 2 mapjes (willekeurige naam) en daarin diverse nummers. Hoe wordt dat dan op het scherm weergegeven bij de nieuwste versie van de dension? Kan ik niet gewoon de mapnamen krijgen en een soort mappenstructuur afgebeeld krijgen en dan gewoon met het rechter wieltje scrollen en klikken??
- ik heb achter geen cd-wisselaar, wel een BM54 module, kan ik de dension dan ook gewoon achter aansluiten op de kabelboom? neem aan dat er gewoon een losse cd-wisselaar stekker ligt??
Alvast bedankt voor de uitleg.
Voel zelf erg veel voor de Dension Gateway 300. Echter, wat ik niet begrijp en ook niet uit filmpjes kan halen via youtube ofzo:
- ik zie continu alleen cd1 t/m cd6 afgebeeld op het scherm (16:9). Als ik een USB stick in de dension plug met 2 mapjes (willekeurige naam) en daarin diverse nummers. Hoe wordt dat dan op het scherm weergegeven bij de nieuwste versie van de dension? Kan ik niet gewoon de mapnamen krijgen en een soort mappenstructuur afgebeeld krijgen en dan gewoon met het rechter wieltje scrollen en klikken??
- ik heb achter geen cd-wisselaar, wel een BM54 module, kan ik de dension dan ook gewoon achter aansluiten op de kabelboom? neem aan dat er gewoon een losse cd-wisselaar stekker ligt??
Alvast bedankt voor de uitleg.
Bij de Dension is het op die manier niet anders dan dat je idd cd1 t/m cd6 in beeld blijft houden. Dension gebruikt immers deze "cd keuzes" om de diverse afspeel opties te herbergen. Een map structuur alsof je thuis op de pc aan het werk bent is dus niet mogelijk met de Dension apparaten ... helaas. Teksten worden links boven in beeld weergeven ( mits geactiveerd ) en op deze manier kan je zien welke map je zit en of welk nummer speelt ( naam artiest, liedje).ik zie continu alleen cd1 t/m cd6 afgebeeld op het scherm ...
Juist met deze mogelijkheid is het in de meeste gevallen makkelijker om de Dension achterin te plaatsen ( heb ik ook ) zodat je niet in het dashboard hoeft te zijn. Je hebt dan ook daar de bedrading van de wisselaar niet nodig ( 2 stekkertjes ) omdat de kabelboom van Dension tussen de BM54 en die van de auto in komt te zitten.ik heb achter geen cd-wisselaar, wel een BM54 module, kan ik de dension dan ook gewoon achter aansluiten op de kabelboom? neem aan dat er gewoon een losse cd-wisselaar stekker ligt??
Een eventuele voorbereiding voor een cd wisselaar hoeft niet vanzelfsprekend te zijn, hiervoor moet je toch echt even achter de bekleding kijken. Als je b.v. een 16:9 scherm hebt met CD speler kan dat immers de reden zijn dat er ooit is besloten om geen wisselaar voorbereiding te nemen.