Vorige week maandag is er voor 3500 euro ex btw aan geschatte schade gereden aan mijn auto x| x| :r (|
Gelukkig heeft degene die per ongeluk tegen mijn auto is aangereden zich gemeld in de straat door aan te bellen bij de huizen.
Ik zelf was te werk en mijn moeder was gelukkig thuis om de vrouw op te vangen.
Mijn auto stond geparkeerd in de straat, en als deze gewoon netjes geparkeerd staat vlak langs de stoep is er niks aan de hand en kan je er ook prima langs rijden. Mijn auto stond dus gewoon netjes geparkeerd, een paar centimeter van de stoep af.
Deze vrouw kwam met haar TNT busje aangereden en parkeerde haar auto op de stoep aan de over kant, een auto lengte verder ongeveer.
Na bij mij thuis een pakketje afgeleverd te hebben zou ze achteruit rijdend een pleintje op draaien om te keren.
Terwijl ze hier mee bezig was heeft ze mijn auto vanaf de achterbumper tot aan mijn voor spiegel mee gepakt.
Men achterwiel stond na dit ongelukje ook ietsjes scheef. De auto is door een bergingsbedrijf afgesleept naar de schade hersteller hier in de buurt.
Hier zijn wat foto's van de plekken:
Gelukkig werd de auto niet total loss verklaard en word het hele handeltje gerepareerd.
Ook word er nog een paar dingen extra gedaan:
-Mijn motorkap wordt ook steenslag vrij gemaakt voor een 150 euro inc btw extra buiten de schade om.
-Een roest plek je onder mijn linkerachterlicht wordt mee genomen
-Mijn rechterachterdeur wordt gerestyled, dus uitduiken zonder spuiten.
-Linker voor scherm zat een deuk in en op de bumper misde er een stukje verf, dit word ook mee genomen!
Al met al zal het er wel weer goed uit komen te zien, maarja het had niet gehoeven!!
Dinsdag mag ik haar weer ophalen, ik mis der wel, vooral het heerlijke rijgedrag!