Bericht
door Erik R. » 10 aug 2009, 23:19
had al eens eerder wat gelezen over dat de 225m velgen kunnen aanlopen op een E46 maar bij de ene loopt hij aan bij de andere niet.
Zelf heb ik mijn wielkasten max uitlaten rollen en met de 225m velgen eronder heb ik ruimte zat dus zo extreem hoeft het niet.
Het grootste probleem bij uitrollen van een bmw is dat in de rand van de wielkast een soort purschuim zit soort zand bende dit moeten ze er eerst uithalen voor dat het randje omgerold (plat) kan worden daarna kan de wielkast verder naar buiten.
Ik heb toen gebeld met BK customs en zei konden dat doen maar zei konden niet echt ver uitrollen ( waarschijnlijk willen ze geen risco lopen en rollen daarom minder)
Bij dreamworks op de website kwam ik een hoop voorbeelden van bmw tegen die gerold waren en de eigenaar van dreamworks kwam heel overtuigen over dat die M3 velgen er wel onder konden die ik toen had, vandaar is mijn keuze toen gevallen op dreamworks met volle tevredenheid, later heb ik de boel nog wat extra laten rollen bij bk customs maar toen was inprincipe het moeilijkste werk al gedaan, was over BK verder ook tevreden maar ging ook maar om een klein stukje.
Vond wel dat dreamworks meer aandacht besteed aan het verwarmen van de lak zodat het niet gaat barsten.