Plaatsing Parrot MKi9200 (DIY Handleiding) UPDATE II
Re: Plaatsing Parrot MKi9200 (DIY Handleiding) UPDATE II
@thamoosio: geeft niet hoor, kort door de bocht kan heel duidelijk zijn. Maar als ik je verhaal zo lees zijn het wel een stelletje prutsers geweest. Mic in het klokkenhuis? :? Sukkels. Ben nog steeds blij dat ik het zelf doe. Ondanks dat het al veel te veel tijd kost en hij nog steeds niet af heb. Als het uiteindelijk lukt (als) dan is het wel zoals ik het wil! Dank voor je reactie weer!
Ik heb de wallpaper vervangen, misschien wel leuk voor de collega's.
Onderstaand het origineel.
Onderstaand het origineel.
- markkamphorst
Ik heb een FL 318 en heb ook graag de mogeiljkheid om USB te draaien in mn auto. Ik vindt dit een mooie oplossing omdat ik er dan direct een Carkit bij heb. Maar als ik het goed begrijp heb ik (natuurlijk) de Mki9200 nodig en de Parrot Unika + een BMW2ISO kabel van Parrot?? Ik heb een 17 pins radio (reeds gecontroleerd ) Heb je ook foto's van het resultaat en hoe en waar heb je het schermpje gemonteerd?
Ik heb een Parrot MKi9100 ingebouwd (met klein schermpje in de asbak) in E46 met 16:9 navigatie. Werkt perfect. Echter als ik muziek via de parrot afspeel (USB) hoor ik de navigatieaanwijzingen niet meer. Is dat een bekend probleem? Is dat op te lossen? Wellicht heb ik iets verkeerd aangesloten.
Een behoorlijke kick, maar leek me niet nodig er een nieuw topic voor te openen.
Ik ga eerdaags een MKi9200 bestellen voor mijn E46. Deze heeft stuur bediening dus ik neem er een UNIKA bij. Echter is er ook een vaste telefoon af fabriek geinstalleerd die nu met de stuurbediening werkt. Gaat dit dan gewoon werken met de UNIKA of moet ik andere dingen gaan loskoppelen mbt de ingebouwde telefoon?
Ik ga eerdaags een MKi9200 bestellen voor mijn E46. Deze heeft stuur bediening dus ik neem er een UNIKA bij. Echter is er ook een vaste telefoon af fabriek geinstalleerd die nu met de stuurbediening werkt. Gaat dit dan gewoon werken met de UNIKA of moet ik andere dingen gaan loskoppelen mbt de ingebouwde telefoon?
-
Ik wil ook binnenkort een MKi9000 inbouwen. Hetzelfde als de 9200, maar dan zonder scherm. Ik lees hier dat bij sommigen het geluid niet over alle speakers komt en dat dat bij anderen is opgelost door een firmware update. Werkt het ondertussen bij iedereen over alle speakers?
En zo'n converterkabelboom, is dat nou echt nodig? Of kun je ook wat stekkertjes overpluggen adhv het stekkerschema?
En zo'n converterkabelboom, is dat nou echt nodig? Of kun je ook wat stekkertjes overpluggen adhv het stekkerschema?
Heb ook een Mki9000 in me E46 en die werkt wel top (laatste firmware 2.02) USB/MP3/IPOD speelt over alle speakers, alleen de telefoon gesprekken zijn over de voorste 2 speakers.
heb me een mki 9200 aangeschaft en het is een prachtige uitvinding, nu kan ik met men sd kaart oneindig muziek beluisteren.
Nij mij werkte het perfect (2 weken geleden ingebouwd) maar nu werkt de afstandsbediening niet meer goed...
Hij reageerd niet meer goed op de knopjes op de een of andere manier. Zal is proberen of een firmware update het verhelpt.
Heb het schermpje overigens boven het casettedek gezet.
Hij reageerd niet meer goed op de knopjes op de een of andere manier. Zal is proberen of een firmware update het verhelpt.
Heb het schermpje overigens boven het casettedek gezet.