Afgelopen vrijdag in het bezit gekomen van een e46 sedan, 318 uit 98, staalblauw. Daarvoor een e36 320 gereden.
De e46 is uitgerust met een executive pakket, aftermarket xenon, sportinterieur, 18" m5 velgen.
Foto's moet ik nog maken en zullen spoedig mogelijk worden gepost.
Absoluut tevreden over de auto, alleen moet deze verlaagd worden.
Als ik verlagen bedoel bedoel ik ook verlagen. De auto moet dus echt laag komen te liggen, alleen dan komen de 18" tot zijn recht

In mijn zoektocht wordt er gesproken over weitec, kw, eibach etc. Wie kan mij op weg helpen?
Als ik voor weitec zou kiezen spreekt met over het gebruik van spacers, is dit een nadeel?
Voorheen heb ik op mijn vorige auto (golf gti, sorry) met tevredenheid dik 4 jaar met een weitec set gedaan.
Ik heb nu een offerte voor een schroefset zonder hardheidverstelling voor €680 (weitec), wat ik een hele goede prijs vind.
Ik zou graag de meningen van de mede forumleden willen aanhoren.
Alvast bedankt voor de reacties.
Mvg.