mijn tiag 320d touring the end!!! slotje aub verkocht
Re: mijn tiag 320d touring m-tech 2 set besteld
Cool! Dit was al een dikke touring maar hij gaat nu nog veel dikker worden :>
hey danny ja ik ook maar zal nog even op zich laten wachten helaas, al 2 weken alleen voor ik het heb en dan nog laten lakken enzo....
mantis ik zal alvast een bredere gragedeur laten plaatsen als die nog dikker word
mantis ik zal alvast een bredere gragedeur laten plaatsen als die nog dikker word
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
vandaag ook terug in zomer modus gezet. velgjes erop en veren omlaag, helaas is rechts voor het inbus borgschroefje zot gedraaid . de schroefdraad heeft het begeven . is ook maar slecht gemaakt het gedeelte waarin het schroefje zit is maar van plastic dat hadden ze bij kw toch wat beter kunnen maken vind ik . van alu of inox ofzo.... maar een nieuwe ring bestellen.
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
Of een dieet: flink wat kilometers makenmantis ik zal alvast een bredere gragedeur laten plaatsen als die nog dikker word
zal de volgende keer bij de pomp vragen als ze diesel light hebben of zero
telefoon gehad van dhl , morgen komt het pakketje hier thuis aan
Re: mijn tiag 320d touring m-tech 2 set morgen thuis
zeg maar gerust pakket
Wanneer gemonteerd?
Wanneer gemonteerd?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Pakketje zegt tie dan (h)
denk dat ze met 2 man aan de deur komen om die doos te bezorgen haha
ziet er erg dik je wagen!!!
denk dat ze met 2 man aan de deur komen om die doos te bezorgen haha
ziet er erg dik je wagen!!!
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
zo vandaag toen ik thuis kwam en lag er een dooooos klaar in de garage . joehoe kerst gevoel . dus even lekker lopen uit pakken en kijken als alles aanwezig was. aangezien de stootlijsten wat erbij zitten nog zwart zijn heb ik wat lopen proberen als de orginele wat gelakt zijn hetzelfde waren , dan hoef ik deze niet te laten mee spuiten. vanvoor komt het niet overéén maar die van de achterbumper zijn precies hetzelfde . heb ze eraf gehaald bij de orginele en op de m bumper geklikt en past precies. zijn identiek dezelfde lijsten. doos was niet echt zwaar pakte hem alleen op voor aan de kant te zetten. ik moet eens even bellen na mijn carrosier voor te kijken wanneer ik alles kan laten doen. niet echt haast bij als die maar klaar is voor 24 mei dan organiseren vrienden een leuke meet hier in het dorp , de straten worden afgezet en daar vind dan de meeting plaats.
Re: mijn tiag 320d touring m-tech 2 set aangekomen
Mooi man! Nu ff hopen dat het niet te lang duurt bij de spuiter!
vraag me alleen af als ik de us stootlijst van de voorbumper hou of gewoon de nr plaathouder laat mee spuiten? met de us stootlijst word het weer een sticker nr plaat maar dan maar van 34cm op 5.5cm vanplaats 34cm op 11 cm (orgineel) . word wel wat klein dan.
ondertussen is de diffuser ook aangekomen. wel leuk koste 116€ incl verzending en het klepje zit er al bij voor de trekhaak, en de uitsparing ervoor zit ook al in de diffuser.
Re: mijn tiag 320d touring maandag na de spuiter
maandag kan ik de wagen al binnen doen bij de spuiter voor de m-tech set te laten lakken en monteren
Re: mijn tiag 320d touring maandag na de spuiter
ik moet nog die luchtgeleiders halen voor voor de voorbumper nu zag ik op realoem ook nog zoiets staan als een luchtgeleider voor de brandstofradiator voor de m bumper. weet iemand hier iets meer van ??