Heropbouw 330CI na ongeval
- lverstappenl
Heropbouw 330CI na ongeval
Zoals sommigen van jullie misschien wel weten ben ik al een tijdje aanwezig op dit forum, maar heb ik eigenlijk nog nooit een showroom aangemaakt. Nu is me zondag wat vervelends gebeurd en naar aanleiding daarvan heb ik toch maar besloten een showroom topic te maken, in de hoop hier wat leuke tips en adresjes te ontvangen. Het volgende is gebeurd:
Ik rij nu al 1.5 jaar met volle tevredenheid mijn 330CI. Afgelopen winter heeft de auto wat lichte krasjes opgelopen, en heeft iemand me een deuk in de zijkant gestoten. Dit zou allemaal deze zomer aangepakt worden door het deukje er uit te halen, en de auto compleet te laten polijsten.
Nu reed ik afgelopen zondag van Antwerpen richting thuis (ik woon in de buurt van Roermond, midden Limburg). Net na Antwerpen, op de E34, zie ik ineens een auto in de berm staan, mijn eerste gedachte was, een flitser, maar meteen daarna zag ik verderop een man bij een praatpaal staan. Automatisch trok ik dus de conclusie dat die twee wel bij elkaar zouden horen. Niks aan de hand dus. Eenmaal een stuk dichter bij deze man, begint hij tot mijn grote schrik de weg op te rennen! Een auto op de rechter baan kon nog net remmen en met wat stuurmanskunsten rond om de man heen schieten, waarop de man zonder te aarzelen nog een sprong maakt naar de linkerbaan. Op dat moment stond deze beste meneer dus net een klein metertje over de middenstreep op de linkerbaan. De auto voor me schiet nog net langs hem af, waarna hij nog net een stapje verder de linkerbaan op kwam. Ik kon niks meer doen dan remmen, maar met ongeveer 125 km/h kun je dan niks meer. Het gevolg was een frontale botsing, en mijn hart dat volgens mij enkele slagen oversloeg.
Stijf van de schrik, en nog niet echt beseffend wat er gebeurt is stap ik uit mijn auto. Gelukkig stond het verkeer gelijk stil achter me. Het moet even geduurd hebben voordat ik de auto uit ben gekomen, want inmiddels komen er al enkele mensen aanrennen om te kijken of ze hulp kunnen verlenen. De chauffeur van de auto achter me komt gelijk naar me toe rennen, en zegt dat hij alles gezien heeft, en dat ik er absoluut niks aan kon doen.
De beste man leefde nog na de klap, maar is in het ziekenhuis overleden aan zijn verwondingen.
De auto achter me (een dikke land rover, die geen 2 seconden afstand hield) had de auto in de berm ook gezien, en is afgeremd in de veronderstelling dat het een flitser was. Anders was ik gegarandeerd van achteren aangereden.
Na het ongeluk heb ik enkele foto's gemaakt en dit is hoe de auto er bij stond:
Ik rij nu al 1.5 jaar met volle tevredenheid mijn 330CI. Afgelopen winter heeft de auto wat lichte krasjes opgelopen, en heeft iemand me een deuk in de zijkant gestoten. Dit zou allemaal deze zomer aangepakt worden door het deukje er uit te halen, en de auto compleet te laten polijsten.
Nu reed ik afgelopen zondag van Antwerpen richting thuis (ik woon in de buurt van Roermond, midden Limburg). Net na Antwerpen, op de E34, zie ik ineens een auto in de berm staan, mijn eerste gedachte was, een flitser, maar meteen daarna zag ik verderop een man bij een praatpaal staan. Automatisch trok ik dus de conclusie dat die twee wel bij elkaar zouden horen. Niks aan de hand dus. Eenmaal een stuk dichter bij deze man, begint hij tot mijn grote schrik de weg op te rennen! Een auto op de rechter baan kon nog net remmen en met wat stuurmanskunsten rond om de man heen schieten, waarop de man zonder te aarzelen nog een sprong maakt naar de linkerbaan. Op dat moment stond deze beste meneer dus net een klein metertje over de middenstreep op de linkerbaan. De auto voor me schiet nog net langs hem af, waarna hij nog net een stapje verder de linkerbaan op kwam. Ik kon niks meer doen dan remmen, maar met ongeveer 125 km/h kun je dan niks meer. Het gevolg was een frontale botsing, en mijn hart dat volgens mij enkele slagen oversloeg.
Stijf van de schrik, en nog niet echt beseffend wat er gebeurt is stap ik uit mijn auto. Gelukkig stond het verkeer gelijk stil achter me. Het moet even geduurd hebben voordat ik de auto uit ben gekomen, want inmiddels komen er al enkele mensen aanrennen om te kijken of ze hulp kunnen verlenen. De chauffeur van de auto achter me komt gelijk naar me toe rennen, en zegt dat hij alles gezien heeft, en dat ik er absoluut niks aan kon doen.
De beste man leefde nog na de klap, maar is in het ziekenhuis overleden aan zijn verwondingen.
De auto achter me (een dikke land rover, die geen 2 seconden afstand hield) had de auto in de berm ook gezien, en is afgeremd in de veronderstelling dat het een flitser was. Anders was ik gegarandeerd van achteren aangereden.
Na het ongeluk heb ik enkele foto's gemaakt en dit is hoe de auto er bij stond:
Snelheden behaald in het verleden, bieden geen voldoening voor de toekomst.
Re: Heropbouw 330CI na ongeval
Wow! Dat is schrikken!!
Inmiddels een idee waarom de man het deed?
Sterkte!
Inmiddels een idee waarom de man het deed?
Sterkte!
wooow erg man !!!!
Jij kon er zeker niks aan doen, het is dan ook niet jou schuld... maar het is wel echt naar om zoiets mee te maken man....
Ook goed dat andere mensen erom heen het hebben zien gebeuren en dat je dan ook geen problemen krijgt.
Sterkte man !!
Jij kon er zeker niks aan doen, het is dan ook niet jou schuld... maar het is wel echt naar om zoiets mee te maken man....
Ook goed dat andere mensen erom heen het hebben zien gebeuren en dat je dan ook geen problemen krijgt.
Sterkte man !!
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Wow, wat een verhaal.
Daar wordt je wel even stil van...
Ik hoop voor je dat je het wat van je af kunt zetten (zover mogelijk).
En hou je zelf maar voor dat je al het mogelijke hebt gedaan. Sterkte met verwerken!
Daar wordt je wel even stil van...
Ik hoop voor je dat je het wat van je af kunt zetten (zover mogelijk).
En hou je zelf maar voor dat je al het mogelijke hebt gedaan. Sterkte met verwerken!
Pfoew sterkte man! Dat is niet niks! Als je maar onthoudt dat jij hier totaal geen schuld aan hebt!
Wat een gek zeg, die zomaar de weg op rent
En verder succes met de auto, maar dat is natuurlijk nog het minst erge!
Wat een gek zeg, die zomaar de weg op rent
En verder succes met de auto, maar dat is natuurlijk nog het minst erge!
Heftig!
Sterkte met het verwerken, zoiets vergeet je toch niet zo snel ben ik bang ook al kon je er helemaal niks aan doen.
Sterkte met het verwerken, zoiets vergeet je toch niet zo snel ben ik bang ook al kon je er helemaal niks aan doen.
Heel veel sterkte wat een verhaal man
Het moet erg zwaar zijn maar jij hebt hier geen schuld aan idd.
Het moet erg zwaar zijn maar jij hebt hier geen schuld aan idd.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Oef, das heftig man...
Veel sterkte met de verwerking, en je auto.
Het is dus gelukkig niet je schuld, maar het gaat je natuurlijk niet in de koude kleren zitten.
Veel sterkte met de verwerking, en je auto.
Het is dus gelukkig niet je schuld, maar het gaat je natuurlijk niet in de koude kleren zitten.
Gadverdamme man, dat wens je niemand toe... Verschrikkelijk zo'n noodlottig ongeval, is het ook maar enigszins duidelijk wat zo'n man bezield heeft om zo de weg op te rennen... ??
Sodeju, dat ziet er niet misselijk uit... sterkte met alles in ieder geval.. dit is niet niks..
Wow .. Veel sterkte met dit alles ..
Wat heeft die man bezield om zoiets te doen? Hij bracht niet alleen zich zelf in gevaar, maar ook andere! Waaronder jij!
Wat heeft die man bezield om zoiets te doen? Hij bracht niet alleen zich zelf in gevaar, maar ook andere! Waaronder jij!
Heel veel sterkte, zoiets wil niemand graag meemaken. Denk er niet teveel over na, je kon er immers zelf niets meer aan doen.
sterkte man, zoiets gaat je denk ik niet in de koudekleren zitten x|
-
Man, wat een stom voorval! Hier kon jij helemaal niets aan doen! Je hebt jezelf niets te verwijten, je kan tegen die snelheid gewoon niets meer doen dan gewoon de boel dichtgooien. Sterkte man, maar je kon hier totaal niets aan doen!
Wat bezielt iemand toch om zomaar eventjes over te steken op een autosnelweg??? (|
Wat bezielt iemand toch om zomaar eventjes over te steken op een autosnelweg??? (|
Jemig man zeer heftig wat je hebt meegemaakt. Ik wens je bij deze heel veel sterkte met alles en hoop dat je er snel weer bovenop bent.
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line