Duitse Autosport Festival 2010 *Nieuws!
Re: Duitse Autosport Festival 2010 *Nieuws!
V/D Valk ..
Daar zit sowieso al 1 tot 2 leden van het forum, en is in de buurt EN je krijgt korting op je reservering.. PLUS ik woon in de buurt dus we kunnen avond van te voren wat gaan drinken
Ook zit er een BP in de buurt van de snelweg, ik zal het adres daarvan ook geven.
Daar kun je rustig nog even de auto afspoelen/wassen .. En wat Johan zegt..
Daar zit sowieso al 1 tot 2 leden van het forum, en is in de buurt EN je krijgt korting op je reservering.. PLUS ik woon in de buurt dus we kunnen avond van te voren wat gaan drinken
Ook zit er een BP in de buurt van de snelweg, ik zal het adres daarvan ook geven.
Oeps .. Aangepast ..
@ Daniel,
Geen sc maar een turbo,hij moet nog verder worden afgebouwd maar dit is hoe het er nu uit ziet.
ik zag ook dat er een M-strasse is
Geen sc maar een turbo,hij moet nog verder worden afgebouwd maar dit is hoe het er nu uit ziet.
ik zag ook dat er een M-strasse is
Laatst gewijzigd door DaytonaM3 op 14 mei 2010, 09:39, 4 keer totaal gewijzigd.
Klopt! Alle modellen zullen daar in komen te staan!
mooi dat ik de auto nog even kan wassen.
dag ervoor zoiezo ook maar na 230 km denk ik dat het wel weer nodig zal zijn.
dag ervoor zoiezo ook maar na 230 km denk ik dat het wel weer nodig zal zijn.
Quote van Daniel in BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
Dnl schreef:Daar is Ivo! He-hè...
Ok, dus ik moet het vd Valk hotel Assen hebben?Daniël schreef:V/D Valk ..
Hoe bedoel je korting op de reservering.
Zie dat er een 2 persoons kamer is voor 90 euro incl ontbijt...
Zag iets staan op site van Duitse auto dag dat mensen korting kregen bij een reservering..
Ah ja, gevonden.
Echter zijn de last minutes bij het hotel nu ook al dezelfde prijs.
Heb alsnog geboekt met de kortingscode, wie weet gaat er nog wat van de prijs af.
Misschien wel leuk hier even te vermelden wie er nog meer in het hotel zitten, kunnen we mogelijk een hapje gaan eten (en natuurlijk wat drinken).
Echter zijn de last minutes bij het hotel nu ook al dezelfde prijs.
Heb alsnog geboekt met de kortingscode, wie weet gaat er nog wat van de prijs af.
Misschien wel leuk hier even te vermelden wie er nog meer in het hotel zitten, kunnen we mogelijk een hapje gaan eten (en natuurlijk wat drinken).
Heb je je Bimmer gefixt voor DAF denk je want ik las dat je problemen had?
Heren heren!!!
Ik weet niet of mijn bericht is doorgekomen... Ik ben er heel graag bij!!!! Ik kom graag met mijn vriendin en een vriend van mij.... Ik heb nu nog mijn 6 wielen eronder en zal even omdat deze goed beschadigd zijn mijn zwarte Alpina velgen eronder zetten.....
kan iemand mij vertellen hoe ik mij in kan schrijven, ook i.v.m. de BMWportal-korting...???????
Met vriendelijke groet en hoop tot de meeting!!!
Een BMW-verslaafde liefhebber!!!! Hahahahaha
BMWe1
Ik weet niet of mijn bericht is doorgekomen... Ik ben er heel graag bij!!!! Ik kom graag met mijn vriendin en een vriend van mij.... Ik heb nu nog mijn 6 wielen eronder en zal even omdat deze goed beschadigd zijn mijn zwarte Alpina velgen eronder zetten.....
kan iemand mij vertellen hoe ik mij in kan schrijven, ook i.v.m. de BMWportal-korting...???????
Met vriendelijke groet en hoop tot de meeting!!!
Een BMW-verslaafde liefhebber!!!! Hahahahaha
BMWe1
SORRY, ik was te enthousiast en heb de mail niet goed gelezen!!! Hahahahhaha.....
Mijn gebruikers naam is: bmwe1
Model + type: BMW E46 318i Facelift (Titan-silber) en ik verwacht te komen met mijn hoogglans-zwarte Alpina velgen !!!!!
Ik kom met mijn vriendin en een vriend van mijn (beide ook BMW verslaafd)
Hopelijk tot dan
Mijn vrienden!!!!
Vriendelijke groet!!!!
P.S. Audi's zijn voor mensen met rijproblemen... (Sorry ik kon het niet laten!!!) :?
Mijn gebruikers naam is: bmwe1
Model + type: BMW E46 318i Facelift (Titan-silber) en ik verwacht te komen met mijn hoogglans-zwarte Alpina velgen !!!!!
Ik kom met mijn vriendin en een vriend van mijn (beide ook BMW verslaafd)
Hopelijk tot dan
Mijn vrienden!!!!
Vriendelijke groet!!!!
P.S. Audi's zijn voor mensen met rijproblemen... (Sorry ik kon het niet laten!!!) :?
Welkom ik zet je erbij op de lijst
En ik ben nog wat vergeten... De mijn BMW is een sedan.....
(Ik kan niet wachten tot het eindelijk zo ver is, dat worden heel wat slapeloze nachten!!!!)
BMW maakt het leven geweldig!!!!
(Ik kan niet wachten tot het eindelijk zo ver is, dat worden heel wat slapeloze nachten!!!!)
BMW maakt het leven geweldig!!!!
HARTELIJK DANK