Kaantjee's Alpin Weiss III 318i 24v Project
Re: Kaantjee's Alpin Weiss III 318i 24v Project
je vraagt om een reaktie met 2 foto's dus ja
Ik wil je duidelijk maken, (Nogmaals trouwens): Uiterlijk INTRESSEERT me vrij weinig als me auto technisch niet goed is..
Jij ziet geen verschil, maar god wat heb ik me bezig gehouden met me auto in de tussentijd..
Reactie gedeeltelijk verwijderd. Het is hier niet de bedoeling elkander op motorinhoud of model af te rekenen
Sorry bro, maar Practicality above Looks Moderatoropmerking Darudevampire
Jij ziet geen verschil, maar god wat heb ik me bezig gehouden met me auto in de tussentijd..
BMW E36 318i M43 1.8 8v 4-Bak Automaat --> 318i 24v 5-bak Automaat swap Project --> Done.
Next step: E36 318i 2.5 24v --> E36 318i 5.4 24v v12
- fernando_bmw
dit punt moet ik kaantje toch gelijk geven.
Motor is het hart van de auto, dus daar heb je meer aan dan dat je auto er op en top uit ziet.
Je auto kan er leuk uitzien, maar als je blok na de klote is heb je er nog weinig aan.
Maar in ieder geval respect kaantje waar je mee bezig bent, en ga zo door.
Motor is het hart van de auto, dus daar heb je meer aan dan dat je auto er op en top uit ziet.
Je auto kan er leuk uitzien, maar als je blok na de klote is heb je er nog weinig aan.
Maar in ieder geval respect kaantje waar je mee bezig bent, en ga zo door.
hahaha , Toch klopt je reaktie uitgaande van je originele post waar je vraagt om de mening wbt de verbetering kwa "LOOKS" niet !
Je zegt zelf dat het al een groot verschil is ...toch ...je "ratlook" vergelijkend met de foto daaronder
Wat jij onder je motorkap allemaal doet ziet niemand en kan dus ook niemand ruiken
Enne bij de weg....overige auto's zullen door de eigenaren misschien ook wel als mooi of vet worden ervaren, iedereen in ze waarde laten heh (h)
Nogmaals ga door met het in orde maken van je bimmer props...en geef vooral niet om de buiten kant
Je zegt zelf dat het al een groot verschil is ...toch ...je "ratlook" vergelijkend met de foto daaronder
Wat jij onder je motorkap allemaal doet ziet niemand en kan dus ook niemand ruiken
Enne bij de weg....overige auto's zullen door de eigenaren misschien ook wel als mooi of vet worden ervaren, iedereen in ze waarde laten heh (h)
Nogmaals ga door met het in orde maken van je bimmer props...en geef vooral niet om de buiten kant
- SanderZuyderduyn
De schoonheisprijs verdiend deze auto zeker niet. x|
Ik zou hem persoonlijk voor de autocross gebruiken!
Nee hoor, Veel succes met het verbeteren van het motorische gedeelte, en daarna veel suc6 met het optische
Ik zou hem persoonlijk voor de autocross gebruiken!
Nee hoor, Veel succes met het verbeteren van het motorische gedeelte, en daarna veel suc6 met het optische
Wie het laatst remt, remt het hardst.
Nee want mensen "tjoenen" eerder een 316i met een openluchtfiltertje en verspillen al hun centen aan het uiterlijk...
Ik doe het anders om, en ik ben er trots op, de schoonheidsprijs verdient hij NU misschien niet.. maar ik laat iedereen spijt krijgen van wat er is gezegd.. (En dat is puur positief bedoeld!!)
Nu mag dat :*
Interior pic (komt leer in in dezer dagen) & gele/zandkleur dashboard & meer hout inleg (Yes, i am strange..):
Ik doe het anders om, en ik ben er trots op, de schoonheidsprijs verdient hij NU misschien niet.. maar ik laat iedereen spijt krijgen van wat er is gezegd.. (En dat is puur positief bedoeld!!)
Nu mag dat :*
Interior pic (komt leer in in dezer dagen) & gele/zandkleur dashboard & meer hout inleg (Yes, i am strange..):
BMW E36 318i M43 1.8 8v 4-Bak Automaat --> 318i 24v 5-bak Automaat swap Project --> Done.
-
Beige dashboard is een mooie mod. Waar heb je dat kunnen kopen?
Nog niet, als ik er aan wil komen is dat zo gefixt.. daar niet van..
Maar ik zit te denken he? Ik wil hem zo luxe en elegant mogelijk inrichten qua kleuren en stoffen.
Zoals je misschien al opviel is me A stijl zwart.. Niet gespoten maar origineel.. Hemel wordt zwart gestoffeerd, dat wil ik zelf doen, zelfs schuim op plakken in repen en dan er tussen stikken..
ZAL ik ook mijn dashboard bekleden met stof? Zo ja, welk stof kan ik het beste gebruiken als ik echt een indruk wil geven van wtf ?
Ik dacht ook aan leer, of skyleer met een aparte motief.. oid..
Mensen enig idee..? |p
Maar ik zit te denken he? Ik wil hem zo luxe en elegant mogelijk inrichten qua kleuren en stoffen.
Zoals je misschien al opviel is me A stijl zwart.. Niet gespoten maar origineel.. Hemel wordt zwart gestoffeerd, dat wil ik zelf doen, zelfs schuim op plakken in repen en dan er tussen stikken..
ZAL ik ook mijn dashboard bekleden met stof? Zo ja, welk stof kan ik het beste gebruiken als ik echt een indruk wil geven van wtf ?
Ik dacht ook aan leer, of skyleer met een aparte motief.. oid..
Mensen enig idee..? |p
http://link.marktplaats.nl/358760762
Mensen zullen wel WTF zeggen!
Mensen zullen wel WTF zeggen!
Zag ik ook al ja :r
Wat een vreselijk beunhok zeg..
No way dat jij bij mijn auto komt als monteur!...
Waar is kaantje eigenlijk?
No way dat jij bij mijn auto komt als monteur!...
Banned staat er bij zijn naam.jossiebossie30 schreef:
Op zich was ik wel benieuwd naar zijn project.
BMW rulez
Anders ik wel..
Man van veel capsonnes.. .erg veel!!... te veel als je het mij vraagt :r had net zijn hele topic gelezen en andere topics van hem..
erg sonde van deze BMW
Man van veel capsonnes.. .erg veel!!... te veel als je het mij vraagt :r had net zijn hele topic gelezen en andere topics van hem..
erg sonde van deze BMW
Op deze manier worden de reacties van Kaantje ook wel uitgelokt.
Zie forum regels: "Ga respectvol met elkaar om, medeforummers uitschelden, bedriegen of opzettelijk beledigen is niet de bedoeling"
Daar dient iedereen zich aan te houden. Prima dat je je mening geeft, maar doe dat wel op een manier hoe je zelf ook wenst behandeld te worden.
Vanaf nu weer op een normale manier ..Zie forum regels: "Ga respectvol met elkaar om, medeforummers uitschelden, bedriegen of opzettelijk beledigen is niet de bedoeling"
Daar dient iedereen zich aan te houden. Prima dat je je mening geeft, maar doe dat wel op een manier hoe je zelf ook wenst behandeld te worden.
Moderatoropmerking Daniël