Nou... volgens mij zijn die skirts geenOpt1mus schreef:Die van Jonkers heeft al eenpakket

Bovendien ziet het stuur er behoorlijk gebruikt uit....
En de wang van de bestuurdersstoel laten ze voor het gemak maar ff van de foto af...
Nou... volgens mij zijn die skirts geenOpt1mus schreef:Die van Jonkers heeft al eenpakket
Dat vind ik niet, die van 2002 heeft meer kilometers maar dat is maar een fractie. Het belangrijkste is dat er goed mee omgegaan is. Dat zijn dingen die je zelf in de hand hebt! Als een turbo na 60.000km is vervangen dan kan je twee problemen hebben, of het is zo`n turbo die snel kapot ging uit zichzelf of je had een bestuurder die gewoon niet om kan gaan met auto`s met turbo`s. Als hij recentelijk vervangen is heb je minder kans op grove slijtage bij fout gebruik (d.w.z. met 120 de snelweg af en bij een pomp meteen de motor afzetten en dat zeer regelmatig doen). Ik zou dus gaan voor de 2002 puur omdat daar recentelijker de turbo is vervangen , dealer onderhouden is, de swirl kleppen er al uit zijn en dat daar de EGR met een beurt schoon wordt gemaakt.bjornc schreef:Makkelijke keuze, die van 2004 |p
Motor niet afspuiten heb ik ook gehoord, beter gewoon met een (oude) vochtige handdoek schoonmaken.Mario TT schreef:Mij is ooit afgeraden door iemand van de ANWB om de motor af te spuiten. Ook al zijn het de kappen. En hij zei ook dat je een auto beter kan laten staan als de motor is afgespoten.
Misschien dat iemand mij kan verbeteren maar een auto met een trekhaak heeft toch sterkere veren dan een auto zonder trekhaak? Ivm compensatie van een aanhanger? Weet niet of je veel met een caravan gaat rijden oid maar dan zou ik dat ook veranderen.