Update.
Nog geen foto shoot gemaakt en ook niet echt veel zin in met dit weer nu.
Maar wel wat andere dingen weer gedaan:
Ik heb een nieuw lucht filter gemonteerd, had gewoon een K&N open lucht vilter er op zitten en dat vervangen voor een Piper Cross Filter Viper kit. Hier heb ik nu nog geen foto's van maar die zullen tegelijk komen met de shoot.
En Ik ben vanochtend op de dyno test bank geweest. Op de test bank heb ik de 3 verschillende chips getest, die ik nu heb.
Ik heb eerst een 0 meting gedaan met de orinele chip en daarmee kwam ik uit op 154.7 pk en 187Nm dat is best netjes want orgineel heeft de auto 136 Pk en 175 Nm. Dit komt waarschijnlijk door de coldair intake en de uitlaat.
Nu de meting met de 2 "snelle chips":
Chip 1 het enigste wat deze chip heeft gedaan is de toeren begrensor veromhoog gezet naar 7200 rpm en het benzine lucht mensel werd iets rijker maar dat had verder wijnig invloed op het vermogen.
Chip 2 deze heeft wel iets meer gedaan, het vermogen kwam op 160.2 Pk en 196 Nm. Dit is wel een aangenaam verschil:). En de toeren begrensor zakte iets terug naar 7100 rpm (orgineel is deze trouwens 6500 rpm).
Met de cold air intake die ik nu heb zit er en grote lucht happer achter mijn voorbumper, dus als je dan op de snelweg rijd krijg je een soort ram air idee zoals Kawasaki als Suzuki hebben. Dus nog een pk'tje of 7/8 er bij
Ik heb hier ook alle uit draaien van. Zal ze van het weekeind ff in scannen dan kan ik ze uploaden..
Ok met de eigenaar van de zaak gehad hoe ik heb eventueel verder nog kon opvoeren, grotere katalysator er onder, en dan moet je toch alles gaan flowen (inlaat/uitlaat spruitstuk) maar dan zul je de 180pk wel halen.