Opnieuw voorstellen, nu heb ik foto's, zoals beloofd!!

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Sim0n

Re: Opnieuw voorstellen, nu heb ik foto's, zoals beloofd!!

Bericht door Sim0n » 17 aug 2010, 18:28

Jaapi schreef:Welkom hier :) ! Nette coupe, ziet er netjes uit

Spoiler: Laat zien
Heb toevallig een set depo koplampen met angeleyes en al xenon ingebouwd die gaan binnekort de verkooop in.
Dankje wel mann, ben er ook zeer blij mee :D!

Over die koplampen, heb je hier toevallig foto's van met xenon, heb deze nog nooit gezien met xenon!
Lijkt me wel zeer vet...hoeveel Kelvin heb je erin? 6000? Als je ze weg doet PM me maar dan wat je der voor wilt hebben!
Bmw Coupe E36 328i Executive Aut5 '95 SOLD
Bmw Cabrio E46 330i Executive '02 NEW
Ik Stel Mezelf Even Voor
Mijn Showroom E36 Coupe SOLD
Mijn Showroom E46 Cabrio NEW

Sim0n

Bericht door Sim0n » 17 aug 2010, 18:32

Cliff schreef:323 is een 2.5 ;)
Hoe dan? Als het een 2.5 is waarom noemen ze het dan een 323? En geen 325?
En waarom heeft een 2.3 (wat volgens jou een 2.5 is :P) dan 170pk? En niet de 190+ pk's die je bij een 2.5 liter heb :roll: ?
Leg me dat is uit dann alstublieft :P
Ik weet wel dat een 325 en een 328 zelfde pk's hebben (zo goed als, scheeld 1 of 2 pk volgens mij) maar de 328 heeft een hoger koppel ;)
Maar met een 323 en een 325 kan je dat niet zeggen omdat hier 20pk tussen zit...
Dus het is totaal wat anders dan een 325 en een 328...daarom snap ik het niet :X !

Ik bied alvast me excusses aan dat in ontopic ga, maar ik vraag me dit al zo lang af :roll: !!
Ik Stel Mezelf Even Voor

Sim0n

Bericht door Sim0n » 17 aug 2010, 18:33

Beens1 schreef:Knappe coupe. Blijft altijd mooi om naar te kijken! :)
Dank u, dank u :D !
Ik Stel Mezelf Even Voor

328iT

Bericht door 328iT » 19 aug 2010, 09:01

Ziet er goed uit je wagen ..en het is zowieso heeel leuk om van een langzamere uitvoering naar de snelle sexcillinder over te stappen. Weet zelf ook nog goed dat ik voor het eerst in een 325i reed ...damn :+ Tevens ook me eerste bmw een 325i...daarna een 328i sedan
Spoiler: Laat zien
Afbeelding
en nu dan de 328i touring aut. ivm d emeer ruimte die ik wou, wat verrassend genoeg zeker niet verkeerd rijd (de automaat bedoel ik dan heh! ) Tuurlijk mis je af en toe wel het sportieve(re) schakelen , maar het relaxte cruisen maakt veel goed en nog komt ie rap door de versnellingen heen :D
Ik heb me M3 (voor) bumper ook van HL gekocht , wel de grijze met losse lip andres krijg je de zwarte met vaste lip :roll: en de prijs van die bumper is super (85,-) Achterbumper is wel ori bmw en me skirts ook. Kwa tuning of styling moet je lekker doen wat JIJ wilt en mooi vind , meelopers zijn er al zat. Ik ben zelf ook niet van de monster bumpers ed maar een M setje oid vind ik altijd wel mooi staan ...zolang er maar geen M3 logo's op de auto geplakt zijn lolz

Succes met opbouwen :zwaai:

Tibikazi

Bericht door Tibikazi » 19 aug 2010, 10:43

Sim0n schreef:
Cliff schreef:323 is een 2.5 ;)
Hoe dan? Als het een 2.5 is waarom noemen ze het dan een 323? En geen 325?
En waarom heeft een 2.3 (wat volgens jou een 2.5 is :P) dan 170pk? En niet de 190+ pk's die je bij een 2.5 liter heb :roll: ?
Leg me dat is uit dann alstublieft :P
Ik weet wel dat een 325 en een 328 zelfde pk's hebben (zo goed als, scheeld 1 of 2 pk volgens mij) maar de 328 heeft een hoger koppel ;)
Maar met een 323 en een 325 kan je dat niet zeggen omdat hier 20pk tussen zit...
Dus het is totaal wat anders dan een 325 en een 328...daarom snap ik het niet :X !

Ik bied alvast me excusses aan dat in ontopic ga, maar ik vraag me dit al zo lang af :roll: !!
Volgens mij hadden ze de 325 teruggedraaid in duitsland om in een lagere schaal te komen van 1 of ander betaalschema. Vandaar dat kleine beetje minder pk. Belastingtechnisch was het dus beter.

328iT

Bericht door 328iT » 19 aug 2010, 13:16

Beetje hetzelfde idee als de 328i ...daar een geknepen inlaat spruitstuk op , vandaar ook de m50 mod :+

Sim0n

Bericht door Sim0n » 19 aug 2010, 18:21

@ 328iT,

Leuke reactie mann! Maar jij heb dus nooiit echt een lichte (motorische dus :P ) Bmw gehad?
Sedan zag er ook goed uit :love: !

Ik ben normaal niet zo voorstander van station, dat zal ik eerlijk zeggen, maar je heb wel smaak man!
Je station ziet er echt netjes uit, je pakt het ook goed aan, doet gewoon lekker je ding, respect :amen:

Automaat rijdt inderdaad heerlijk! Ik wilde altijd schakel, maar automaat is echt niks over te klagen :roll:

Haha nee dat tuning gedoe vind ik ook lelijk! Gewoon lekker orgineel Bmw houden..
Geen goedkope Hobby Bob tuning (zoals ik het altijd noem, haha :D )!

Jaahh over zo'n m50 inlaat spruitstuk had ik gelezen, wil ik ook nog met der tijd! En dan combineer ik dit meteen met een spaghetti spruitstuk, m3 uitlaat systeem van voor naar achter (zal wel Eisenmann worden :P ), openlucht systeem van K&N (met zo'n hitteschild, zo'n 57i kit zeg maar!), benzinedruk regelaar en dan latten chippen om het goed te laten afstellen allemaal! Misschien ook nog andere nokkenassen, zie ik nog wel :P maar de rest zoiezo!

@ Tibikazi:

Dat zou best nog wel is kunnen wat jij zegt, ze hebben de 328i ook als een malle gedowntuned toen der tijd om onder de 200pk's te zitten. Eigenlijk niet normaal, heb je een 2,8 liter 6 cilinder in lijn, heb je " maar " 193 pk...
Daarom wil ik hem ook motorisch gaan aanpassen, moet veel meer uit te halen zijn!

Greetz :zwaai:
Ik Stel Mezelf Even Voor

E36 racer

Bericht door E36 racer » 12 sep 2010, 22:10

ziet er strak uit simon, waar woon je ongeveer in haarlem? ik woon namelijk ook in haarlem, persoonlijk vind ik die automaat wel zonde vind het nogal iets voor oudere mensen die meer de auto hebben voor het verplaatsen dan hun interesse... maja das persoonlijk natuurlijk...ook nog plannen om hem te tunen naast de eissenmann uitlaat? :P
For Speed Add Lightness

Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3

SanderZuyderduyn

Bericht door SanderZuyderduyn » 24 okt 2010, 21:50

Een 323I is een 2.5 liter motor, maar door het belastings systeem in duitsland is deze motor begrensd door het inlaatspruitstuk. Hierdoor heeft hij minder vermogen maar was hij goedkoper kwa belasting in duitsland.

Ook al heeft ie niet zoveel als een 325, voor mij is het ruim genoeg als eerste auto ;)

MVG Sander
Wie het laatst remt, remt het hardst.

bkw38

Bericht door bkw38 » 24 okt 2010, 22:08

Gefeliciteerd, Geil ding.. Alleen die pook vind ik maar niets.. SNEL VERANDEREEEUHNNN!!!
E60 530D

Sim0n

Bericht door Sim0n » 25 okt 2010, 16:18

@ E36 Racer:

Sorry voor de late reactie, krijg normaal een mail binnen dat er gereageerd is, maar bij jou en Sander heb ik niets gehad.
Van bkw38 kreeg ik opeens wel een mail (bevestiging van reactie zeg maar)!
Dus vandaar zo laat :roll:

Maar ik woon bij de schaatsbaan man, bij het CBR weetje wel.
Het is net Bloemendaal waar ik woon, woon net over het spoor. Maar zeg meestal Haarlem, omdat mensen dat sneller kennen dan Bloemendaal :roll: ! Over de automaat is niet te klage hoor! Ik wilde ook altijd schakel, maar als je automaat heb gereden met dit vermogen is het echt leuk ;D !
En motorische plannen staan der ook tussen hea!
Wil onderandere:

- M50 inlaat,
- Spaghetti spruitstuk,
- Eisenmann uitlaat van voor tot achter,
- Benzine drukregelaar,
- Chippen,
- Misschien 57i Kit K&N Gen2 (maar hoor hier veel slechte verhalen over, dus moet ik nog ff uitpluizen :P),
- En heel misschien andere nokkenassen ;)

Verder heb ik hem laatst verlaagd, en heb ik ook nog andere schijfremmen liggen, gegroefd weetje wel :P

@ Sander,

Oke oke, dus zo zit het verhaaltje in elkaar, ik snap hem nu :+

@ bkw38,

Jaahh die pook wil ik ook verandere, maar die zijn niet tot nauwelijks te vinden in het zwart!
Wil zo zelfde terug, wil geen moderne erin, van E46 ofzo..
Staat niet bij de auto! Wil gewoon dezelfde maar dan zwart :P
Dus ben al op zoek hiernaar!
Ik Stel Mezelf Even Voor

Ocram

Bericht door Ocram » 25 okt 2010, 16:47

SanderZuyderduyn schreef:Een 323I is een 2.5 liter motor, maar door het belastings systeem in duitsland is deze motor begrensd door het inlaatspruitstuk. Hierdoor heeft hij minder vermogen maar was hij goedkoper kwa belasting in duitsland.

Ook al heeft ie niet zoveel als een 325, voor mij is het ruim genoeg als eerste auto ;)

MVG Sander
is dit bij mijn E46 ook zo? m.a.w. kan ik hem upgraden d.m.v. een ander spruitstuk te monteren?
BMW rulez

dw70

Bericht door dw70 » 27 okt 2010, 18:09

Mooie auto simon!

Is dit de originele hoogte van de auto? Originele fabrieksveren bedoel ik.

Gr,
dw
E36 320i Coupé 1994 verkocht :zwaai: News from the new owner: the car is a total loss after a crash :|

Sim0n

Bericht door Sim0n » 27 okt 2010, 20:33

Hey Dw,

Dankje wel mann :amen:

Jaahh op deze foto's nog wel jaahh.
Zo is die uit de fabriek komen rollen!
Ondertussen zit er een Eibach Pro Street-S schroefsetje onder :roll: !
Is ook te zien in mijn Showroom Topic :duimen:!
Ik Stel Mezelf Even Voor

SanderZuyderduyn

Bericht door SanderZuyderduyn » 26 nov 2010, 09:57

Ocram schreef:
SanderZuyderduyn schreef:Een 323I is een 2.5 liter motor, maar door het belastings systeem in duitsland is deze motor begrensd door het inlaatspruitstuk. Hierdoor heeft hij minder vermogen maar was hij goedkoper kwa belasting in duitsland.

MVG Sander
is dit bij mijn E46 ook zo? m.a.w. kan ik hem upgraden d.m.v. een ander spruitstuk te monteren?
Volgens mij kan dat wel inderdaad. Er zijn buitenlandse forums waar dat al erg vaak gedaan is.

MVG Sander
Wie het laatst remt, remt het hardst.

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”