E36 Sedan Trackcar - Verkocht! :D

Show je BMW E36. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
E36 racer

E36 Sedan Trackcar - Verkocht! :D

Bericht door E36 racer » 12 sep 2010, 22:28

tja ik zie dat bijna iedereen wel een showroom topic heeft, dus moet ik er ook maar aangeloven.

de desbetreffende auto is een e36 sedan, het was origineel een 320i van ex drift coureur (ben zijn naam ff vergeten) die had hem toen verkocht aan een hobby coureur en daar heb ik hem dus weer van. de auto is echt super, dr zijn wel paar dingetjes aan, zoals beetje rot bij de bekende rondjes in de side skirts aan de onderkant van de krik, en de voorkant van me rechter sideskirt heeft wat rot maar verder is ie super, motor liep niet stationair toen ik hem kocht. maar nu wel, ben zelf beetje bezig, ben tevens ook van plan een nieuwe cold air intake te kopen want in deze stikt ie omdat het niet koud is maar warm, niet zo heel lekker dus. verder zitten dr 2 sparco's on, een momo stuurtje, een dikke laskooi (echt extreem dik) en natuurlijk ontzettend goeie billstein dempers, ik dacht uit het hoofd SS10 zowel hoogte als demping verstelbaar (heel handig voor bij mij in de straat! :P die is zo vertieft laag! hij schraapt er altijd over! :( )

naja fotos zeggen meer dan 1000 woorden zeggen ze altijd dus...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

verder is ie nu ontdaan van alle stickers behalve de falken (achter schermen) en de reiter stickers (voorbumper) binnenkort wil ik hem 2tone gaan spuiten (zelf) zit te denken aan zwart en gifgroen met dan weer gif groene velgen ;) lijkt me wel vette combo :D laat maar weten wat jullie dr van vinden :D
Laatst gewijzigd door E36 racer op 06 aug 2013, 08:48, 28 keer totaal gewijzigd.
For Speed Add Lightness

Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3

Jeroenman

Re: een e36 race auto

Bericht door Jeroenman » 13 sep 2010, 08:16

Lache wagen! maar rijd je ook circuit? anders heeft het weinig zin zon kale auto neem ik aan maar das eigen mening voor de rest wel lache racebakkie.
En zwart met groen is wel helemaal in op het moment geloof ik dus daar zou ik nog even over nadenken als ik jou was, beter gewoon blauw met wit :P ( http://i34.tinypic.com/mkbqc9.jpg )

E36 racer

Bericht door E36 racer » 13 sep 2010, 12:21

haha ja ik ga in november voor licentie en daarna circuit, enige reden voor kenteken is omdat ik geen rijbewijs heb en we geen garage hebben waar we hem zonder kenteken op een ambulance kunnen zetten, hadde we dat wel dan was ie zonder kenteken geweest, en nee dat doe ik gewoon omdat ik mooi vind die combo, heb ik altijd al geroepen dat het er vet uitziet ;) dus niet omdat het in is, anders had ik aleen me velgen weer zwart gespoten wit met zwart is ook in ;)
Laatst gewijzigd door Opt1mus op 13 sep 2010, 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels mbt quoten
For Speed Add Lightness

Madness
Contacteer:

Bericht door Madness » 13 sep 2010, 13:11

Super tof hok is dit, opgebouwd door Lennard Wander en Albin Droogsma, erg jammer dat hij zo verpauperd is door de laatse eigenaar(en).

Zo zag hij er uit toen Wanders hem net af had;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Heb je die Compomotive wielen er ook bij gekregen? :~ t

E36 racer

Bericht door E36 racer » 13 sep 2010, 14:14

haha ja dat is mijn auto!! :D heb ook de wielen en nog veeeeeeeeeeeeel meer wielen erbij gekregen, is echt een super beestje, hangt nu alleen wel een 325 motor in ;) hij ziet er nu idd iets minder uit, maar dat komt nog wel goed ;) geluid geeft nogsteeds kippenvel ;)
Laatst gewijzigd door Dnl op 14 sep 2010, 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd!
For Speed Add Lightness

Madness
Contacteer:

Bericht door Madness » 13 sep 2010, 14:30

Klopt, glenn heeft er toen een 325 ingehangen of laten doen, weet ik het :P
Ik heb iig je bumper lip en het verkorte diff wat er onder weg komt :+

E36 racer

Bericht door E36 racer » 13 sep 2010, 14:49

haha ok, naja die lip heb ik nix aan, loop met zoals ie nu is al aan op de grond van mijn straat laat staan met die lip er nog onder!! en diff boeit ook niet echt ik wil racen en niet driften ;) dus ben wel blij met de 325 motor :D als deze dr aan is komt er een M motor in heb ik al besloten :P welke weet ik nog niet maja dat zijn plannen netzoals de verf die komt eerst :D
For Speed Add Lightness

Anoniem

Bericht door Anoniem » 13 sep 2010, 17:40

echt verpauperd ja...

sonde zeg (|

E36 racer

Bericht door E36 racer » 13 sep 2010, 17:47

tja hij is niet zo super meer zoals toen die net nieuw gebouwd was maja, dat kan ik wel overleven dan maak ik hem zelf wel weer wat mooier :D daar was de prijs dan ook wel wat naar :D maja op de roest na is ie nog wel goed opzich... en die spoiler mis ik niet die vind ik zo lelijk!! heb de steuntjes er nog wel van maar spoiler zelf niet... gebruik de steuntjes voor als ik er ooit nog wat uit moet snaaien mooi stuk alluminium ;) wat vind je dr verder nogmeer verpaupert aan? :P
For Speed Add Lightness

Anoniem

Bericht door Anoniem » 13 sep 2010, 18:26

Nee, het is gewoon puur kwestie van smaak..

Voor race auto is het harstikke mooie bak, Maar straat auto.. Nee..

Ben benieuwd wat het wordt.

Persoonlijk hou ik ook niet van het zwart groene.. Maar nogmaals, compleet smaak! niets meer niets minder

Blijf je topic iig volgen, ben zeer benieuwd!!

Madness
Contacteer:

Bericht door Madness » 13 sep 2010, 18:27

Nou dattie de helft mist?

Sideskirts, velgen zijn gespoten door iemand die niet met een knikkerbus overweg kan en volgens mij wastie bij de laatste op?
Glenn is aardig aan het primeren geweest zonder af te werken op sommige plekken, en tevens het interieur zag er eerder veeel beter uit :X

Maar aan jou de taak om hem in volle glorie te herstellen.
En doe alsteblieft niets geks met die compomotive's :amen: :X :~ Want dan kan je ze beter aan mij verkopen, kijk al uit naar die dingen sinds dag1 :love:

Anoniem

Bericht door Anoniem » 13 sep 2010, 18:31

Hoe langer jij kijkt madness hoe meer die bouten eruit komen :p

E36 racer

Bericht door E36 racer » 13 sep 2010, 18:39

haha madness het zijn 6 stuks 2 dr van zijn de buitenkanten krom maar het hart is op ze super... en ze gaan niet weg :D totdat ik wat anders heb, zit wel te denken aan bbs CH velgen die vind ik echt super maja, eerst maar nieuw kleurtje op de auto :D moet toch alles doen van me zaterdag baantje bij de dealer ;)
For Speed Add Lightness

Madness
Contacteer:

Bericht door Madness » 13 sep 2010, 18:54

Tja wie weet, laat het maar weten wanneer ze weg gaan dan ;)

@ Maurice;

Afbeelding

Afbeelding

Sorry voor het kapen van je topic :X

E36 racer

Bericht door E36 racer » 13 sep 2010, 18:59

wtf zo wil ik ook me interieur / rolkooi hebben die kleur! en dan zelfde voor kap, trunk en roof en dan rest zwart en weer zelfde velgen!! lijkt me echt uberhot en iedereen zal je herkennen natuurlijk 8)
For Speed Add Lightness

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Showroom”