vandaag bij mij op werk voor APK gegaan... paar dingetjes die vervangen moesten worden, onder andere een fusseekogel, window whipers en kenteken lichtjes... maja bij fiat kan je dat niet krijgen dus me moeder naar bmw heemstede gestuurt (poelgeest) om het te halen allemaal, koste me 52 euro !! :O was wel leuk dat ik korting kreeg omdat me moeder vertelde dat het om een race auto ging... verder stond er op de rekening ook: particulier circuit zandvoort... das toch wel weer laggen

maja het moet zeg ik dan maar voor die prijs

fototje van de onderdeeltjes
verder heeft 1 van de monteurs onder de motorkap gekloot en is ie in ene niet meer vooruit te branden!!

:? collega van me die ook koopavond draaide vandaag met me zij dat ie terijk liep, hij gaf ook een dikke bakfire telkens dat je het gas los liet en een klappend geluid... dus morgen met me vrije dag toch maar ff naar me werk toe en kijken wat ze dr op te zeggen hebben! want het moet hoe dan ook morgen afzijn!! want hij gaat morgen avond de stalling in want na morgen zit ik met mega groot probleem want dan zijn me ouders weg naar buitenland en heb ik niemand om hem te rijden aangezien ik geen bewijsje heb

hopelijk kan ik dr wat druk op uitoefenen morgen! ik zal dr meteen met openingstijd zijn (half 9) is kijken wat ze dan te zeggen hebben als ik als klant kom inplaats van collega