E36 Sedan Trackcar - Verkocht! :D

Show je BMW E36. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
E36 racer

Re: een e36 race auto

Bericht door E36 racer » 14 sep 2010, 06:41

vandaag ff bij mij op het werk op de brug, dan kan de motor ff afgestelt worden en gelast worden over wat roest.... zit 1 gat in de bodem geroest maar dat i geen dragend deel dus heeft geen haast ;) maar er zijn wel paar andere kleine dingetjes zoals niet stationair draaien. en stikken in de lucht maar dat is gewoon omdat ie teveel warme lucht krijgt dus daar ben ik naar opzoek voor iets nieuws... wss komt ie bij http://www.ca-automotive.co.uk vandaan... hebben wel wat moois liggen alleen nogal aan de dure kant!! :( donderdag weer op de brug voor apk... en dan gaat ie t/m november de stalling in (tot de licentie cursus)
For Speed Add Lightness

Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3

Madness
Contacteer:

Bericht door Madness » 14 sep 2010, 12:34

Heb je mooi de tijd om dat ding eens goed schoon te boetsen en ontdoen van rotzooi tot aan november en hem weer strak te maken van buiten :~

E36 racer

Bericht door E36 racer » 14 sep 2010, 13:08

was hetmaar zo'n feest aangezien me ouders naar buitenland verhuizen en ik hier blijf moet ik bij me opa en oma intrekken in nieuwegein... en de auto staat dan in alkmaar dus heb niet echt superveel tijd dan om er aan te werken... ga wel proberen in het weekend als ik thuis ben en dan vrij ben (dat zal een zondag worden) er aan te werken :D verder gaat ie zowiezo schoon gepoetst worden... en ga ik al beginnen de race velgen te spuiten (nee madness niet de compomotives :D ). verder zien we wel wat er gebracht gaat worden, hijs nu van de brug af en loopt als een zonnetje, hij blijft nu gelukkig gewoon stationair draaien, aleen als je dan meteen gas geeft hapt ie eerst nogsteeds maar dat is gewoon door de warme lucht in het koude lucht filter daar heb ik al iets voor op het oog zoals ik zij maja die vraag ik maar met xmas van me ouders :P (ja ben pas 17 dus kan nog :P )

trouwens hierbij nog een filmpje van een tijdje terug toen ik de auto net thuis bragt voor het eerst :) ff lekker revven :D

http://www.youtube.com/watch?v=QPfx0dKF ... r_embedded

updates van spuiten etc zullen wel volgen, denk er tevens aan om hem helemaal zelf te doen... heb je toch iets helemaal zelf gecreeërd toch? :P
For Speed Add Lightness

Verheeske

Bericht door Verheeske » 15 sep 2010, 12:06

nou jij bent niet bang. auto net starten en dan vol in zijn toeren jagen en dan meteen weer af zetten.....
-- Houdoe wanne --

E36 racer

Bericht door E36 racer » 15 sep 2010, 15:28

verheeske316 schreef:nou jij bent niet bang. auto net starten en dan vol in zijn toeren jagen en dan meteen weer af zetten.....
motor was nog warm we hadden daarvoor eerst een uurtje mogen rijden voordat we thuis kwamen dus je hoeft je geen zorgen te maken dat ik een koude motor zo wakker maak ;) :P en dat uitzetten deed ie uitzichzelf toen liep ie nog niet stationair... nu wel :D
For Speed Add Lightness

Bastiaan E36

Bericht door Bastiaan E36 » 16 sep 2010, 13:29

Zo kijk aan, jij bent dus ook flink bezig!! :) Toppie weer een tracktool erbij. Ziet er geweldig uit.

E36 racer

Bericht door E36 racer » 16 sep 2010, 15:25

Bastiaan E36 schreef:Zo kijk aan, jij bent dus ook flink bezig!! :) Toppie weer een tracktool erbij. Ziet er geweldig uit.
dat zij ik al toch ;):P
haha ja maar totdat ik me roze papiertje hebt komt ie nog niet op nurnbergring :( me pa wilt niet zover rijden in dat ding.. (ja ben pas 17 :P)
For Speed Add Lightness

E36 racer

Bericht door E36 racer » 16 sep 2010, 21:30

vandaag bij mij op werk voor APK gegaan... paar dingetjes die vervangen moesten worden, onder andere een fusseekogel, window whipers en kenteken lichtjes... maja bij fiat kan je dat niet krijgen dus me moeder naar bmw heemstede gestuurt (poelgeest) om het te halen allemaal, koste me 52 euro !! :O was wel leuk dat ik korting kreeg omdat me moeder vertelde dat het om een race auto ging... verder stond er op de rekening ook: particulier circuit zandvoort... das toch wel weer laggen :P maja het moet zeg ik dan maar voor die prijs :( ;)
fototje van de onderdeeltjes
Afbeelding

verder heeft 1 van de monteurs onder de motorkap gekloot en is ie in ene niet meer vooruit te branden!! :( :? collega van me die ook koopavond draaide vandaag met me zij dat ie terijk liep, hij gaf ook een dikke bakfire telkens dat je het gas los liet en een klappend geluid... dus morgen met me vrije dag toch maar ff naar me werk toe en kijken wat ze dr op te zeggen hebben! want het moet hoe dan ook morgen afzijn!! want hij gaat morgen avond de stalling in want na morgen zit ik met mega groot probleem want dan zijn me ouders weg naar buitenland en heb ik niemand om hem te rijden aangezien ik geen bewijsje heb :( hopelijk kan ik dr wat druk op uitoefenen morgen! ik zal dr meteen met openingstijd zijn (half 9) is kijken wat ze dan te zeggen hebben als ik als klant kom inplaats van collega ;)
For Speed Add Lightness

Jan.Jasper v Muyden

Bericht door Jan.Jasper v Muyden » 18 sep 2010, 20:41

Mooie auto ook al is het niet geheel mijn stijl. maar die auto hè? Dat was dus orgineel een 320 maar ligt nu een 2,5 in hè? Wat staat er dan eigelijk op je kenteken ? ook 325 of 320 ? Enne, heb je eigelijk al geinformeerd naar de kosten van je verzekering ? want ik denk dat als jij hem op je eige naam wilt verzekeren ( wat wel zo verstandig is ) je zegmaar de hoofdprijs der hoofdprijzen mag betalen, als je hem al verzekerd krijgt als beginnend bestuurder zijnde... of zet je hem op je ouders naam ? weet wel dat hier toch flinke risico's aan zitten... sommige verzekeringsmaatschappijen geven jou ( indien je hem in de prak rijdt terwijl die op je ouders naar verzekert staat) een eigen risico van minstens 5000EURO ( verschilt per verzekeraar )
Afbeelding
J. van Muyden CarCleaning

E36 racer

Bericht door E36 racer » 18 sep 2010, 22:39

Jan.Jasper v Muyden schreef:Mooie auto ook al is het niet geheel mijn stijl. maar die auto hè? Dat was dus orgineel een 320 maar ligt nu een 2,5 in hè? Wat staat er dan eigelijk op je kenteken ? ook 325 of 320 ? Enne, heb je eigelijk al geinformeerd naar de kosten van je verzekering ? want ik denk dat als jij hem op je eige naam wilt verzekeren ( wat wel zo verstandig is ) je zegmaar de hoofdprijs der hoofdprijzen mag betalen, als je hem al verzekerd krijgt als beginnend bestuurder zijnde... of zet je hem op je ouders naam ? weet wel dat hier toch flinke risico's aan zitten... sommige verzekeringsmaatschappijen geven jou ( indien je hem in de prak rijdt terwijl die op je ouders naar verzekert staat) een eigen risico van minstens 5000EURO ( verschilt per verzekeraar )
ik heb gekeken en ik zou betalen ongeveer 600 euro per jaar aan WA+ verzekering.. aangezien hij op kenteken staat als 320 ;) en ja krijg je gewoon verzekerd...
For Speed Add Lightness

328iT

Bericht door 328iT » 19 sep 2010, 08:36

Even een sidenote :

Ik hoop dat als je je rijbewijs hebt ...en zoals je zegt de auto zo gaat verzekeren dat je niet een ongeluk krijgt / veroorzaakt.

Denk namelijk dat als de technische recherche klaar is met 'het onderzoek' , zal blijken dat je een ander blok (andere motorcode) in je auto hebt liggen en met meer dan 20% vermogens winst op je oude (originele) blok en dan misschien je verzekeraar wel zal zeggen ..Heh ! ga jij ff lekker zelf betalen ;) maw ..het mag niet !

doe je ding ermee x|

(ik persoonlijk zou lekker die ..wat kost het maximaal..?? € 100,- betalen en de auto lekker omkeuren)

Jan.Jasper v Muyden

Bericht door Jan.Jasper v Muyden » 19 sep 2010, 08:51

ja daar heb je zeker een punt want ze naaien je waar je bij staat en eigelijk wel een beetje terecht. persoonlijk vind ik een 2,5liter wel beetje heftig als eerste auto... maargoed iederwatwil

waar verzeker jij hem trouwes? Ik heb een 316I automaat en ik betaal 104,00 euro voor WA + ( Per maand )
Afbeelding
J. van Muyden CarCleaning

E36 racer

Bericht door E36 racer » 19 sep 2010, 09:18

hij staat nu nog op me vaders naam aangezien ik zelf 17 ben (A) haha 2.5L te heftig als eerste auto?? nee echt niet... ik kom uit midde oosten en me vriende daar rijden all dikke porsches en lambos ferrari's etc ik heb uit alle mensen die ik ken het minste motor volume en vermogen... maar goed ik zit dan ook in een land met dikke belastingen enzo :(

tja maar als ik hem omkeur zit ik ook met een hogere verzekering ;) en ik gebruik hem alleen op de weg om naar circuit te komen van zandvoort vanaf alkmaar... dush..
For Speed Add Lightness

Beens1

Bericht door Beens1 » 19 sep 2010, 13:01

Jan.Jasper v Muyden schreef:waar verzeker jij hem trouwes? Ik heb een 316I automaat en ik betaal 104,00 euro voor WA + ( Per maand )
Dat is wel een hele hoge rekening per maand! Niet te zuinig.
Ik kon kiezen, WA of WA+. Heb destijds voor WA gekozen, omdat ik het niet echt nodig vond om als een brugman te moeten praten om de auto WA+ te verzekeren. WA kost mij 58 euro in de maand, voor WA+ zou ik rond de 68 euro uitkomen. Bij Allsecur, daar willen ze soms nogal moeilijk doen, wanneer je een auto hebt van ouder dan tien jaar.

Ontopic:
Ik vind het overigens wel link wat je aan het doen bent met de motorvermogens. Je kunt niet zomaar een 320 naar een 325 wijzigen en dan doodleuk ermee rond gaan rijden. Hopelijk word je nooit langs de weg gezet straks, wat ook niet positief is naar je roze kaartje.

E36 racer

Bericht door E36 racer » 19 sep 2010, 16:39

Beens1 schreef:Ontopic:
Ik vind het overigens wel link wat je aan het doen bent met de motorvermogens. Je kunt niet zomaar een 320 naar een 325 wijzigen en dan doodleuk ermee rond gaan rijden. Hopelijk word je nooit langs de weg gezet straks, wat ook niet positief is naar je roze kaartje.
toevallig zijn we doodleuk stil gezet vrijdag avond onderweg naar alkmaar naar de stalling... en toen maakten de 2 agenten geen probleem van het feit dat er een 325i motor inlag inplaats van de 320 motor...
For Speed Add Lightness

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Showroom”