Marco's 323CI Cabrio.
Re: Marco's 323CI Cabrio! SUPERSPRINTuitlaat page 6!
Ik ben er qua looks niet zo kapot van, maar whatever floats your boat
Hopelijk klinkt die wel heel nice
Hopelijk klinkt die wel heel nice
Re: Marco's 323CI Cabrio! SUPERSPRINTuitlaat page 6!
klinkt vast mooi!!
nog even over die velgen "ik hou er wel van, goeie keuze wat mij betreft"
nog even over die velgen "ik hou er wel van, goeie keuze wat mij betreft"
suzuki alto 1.0 --> bmw e46 328CI--> bmw M3
Re: Marco's 323CI Cabrio! SUPERSPRINTuitlaat page 6!
@grif; de looks van de wagen bedoel je of de uitlaat?
Het geluid valt eigenlijk wel wat tegen, is iets zwaarder en hij gorgelt lekker als je gas loslaat.
ik had meer dit verwacht
http://www.youtube.com/watch?v=2g-1ns9lT20
Het geluid valt eigenlijk wel wat tegen, is iets zwaarder en hij gorgelt lekker als je gas loslaat.
ik had meer dit verwacht
http://www.youtube.com/watch?v=2g-1ns9lT20
BMW rulez
Re: Marco's 323CI Cabrio! SUPERSPRINTuitlaat page 6!
Looks van de uitlaatOcram schreef:@grif; de looks van de wagen bedoel je of de uitlaat?
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
- Berichten: 13918
- Lid geworden op: 15 apr 2008, 12:50
- Locatie: die Heimat
Re: Marco's 323CI Cabrio! SUPERSPRINTuitlaat page 6!
Vind de uitlaat prima, maar verschil met oem is niet bijster groot.
Ik vind diep geluid juist mooi aan een uitlaat.
En dat gegorgel is ook wel lachen.
Ik vind diep geluid juist mooi aan een uitlaat.
En dat gegorgel is ook wel lachen.
Re: Marco's 323CI Cabrio! SUPERSPRINTuitlaat page 6!
staat er mooi onder die uitlaat
- marcovandaar
- Berichten: 500
- Lid geworden op: 09 jan 2008, 22:02
Re: Marco's 323CI Cabrio! SUPERSPRINTuitlaat page 6!
Die moterkap vind ik wle dik staan, maakt het toch gelijk wat agresiever! Ik zou het persoonlijk wel mooier vinden als je hem in kleur spuit, en de roosters carbon laat.
De achterklep is ook dik! als je hem ooit wegdoet laat het me weten haha.
De supersprint ziet er goe uit. Ik geloof je best dat het geluid wat tegen valt.
Ik heb zelf een Eisenmann Race onder men oude 325 gehad, met alleen de demper viel het ook tegen. Toen maar 2 rechte pijpen van voor naar achter laten steken, en dat klinkte echt stukken beter. Gewoon mooi strak geluid als je veel gas geeft. Geen sjonnie geluid.
De achterklep is ook dik! als je hem ooit wegdoet laat het me weten haha.
De supersprint ziet er goe uit. Ik geloof je best dat het geluid wat tegen valt.
Ik heb zelf een Eisenmann Race onder men oude 325 gehad, met alleen de demper viel het ook tegen. Toen maar 2 rechte pijpen van voor naar achter laten steken, en dat klinkte echt stukken beter. Gewoon mooi strak geluid als je veel gas geeft. Geen sjonnie geluid.
EX BMW: 325 clubsport - CarbonSchwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
Re: Marco's 323CI Cabrio! SUPERSPRINTuitlaat page 6!
Ha ha die gaat voorlopig niet weg, daar is het allemaal mee begonnen.
Ik denk ook dat het mooier is om de kleppen in kleur te spuiten maar dat word dan na de winter ivm steenslag etc.
Het is ook enigszins een financiele afweging geweest om carbon te bestellen, dit was goedkoper dan spuiten in kleur.
Maar het resultaat valt me wel mee.
Wat betreft de uitlaat ben ik van plan ooit eens een spaghettispruitstuk te plaatsen, daar schijnt toch ook het meeste vermogenswinst te behalen te zijn. (ik zal de pk's op 1 hand kunnen tellen waarschijnlijk.)
Als het geluid dan nog niet optimaal is is de rechte pijpen optie misschien een idee.
Ik denk ook dat het mooier is om de kleppen in kleur te spuiten maar dat word dan na de winter ivm steenslag etc.
Het is ook enigszins een financiele afweging geweest om carbon te bestellen, dit was goedkoper dan spuiten in kleur.
Maar het resultaat valt me wel mee.
Wat betreft de uitlaat ben ik van plan ooit eens een spaghettispruitstuk te plaatsen, daar schijnt toch ook het meeste vermogenswinst te behalen te zijn. (ik zal de pk's op 1 hand kunnen tellen waarschijnlijk.)
Als het geluid dan nog niet optimaal is is de rechte pijpen optie misschien een idee.
BMW rulez
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 23 aug 2010, 19:40
Re: Marco's 323CI Cabrio! SUPERSPRINTuitlaat page 6!
Goed bezig!!
Super gave Cabrio!
Super gave Cabrio!
Re: Marco's 323CI Cabrio! SUPERSPRINTuitlaat page 6!
Ziet er goed uit maar ik was toch voor een Eisenmann gegaan als ik jou was
Re: Marco's 323CI Cabrio! SUPERSPRINTuitlaat page 6!
kwestie van smaak, deze kan een stuk mooier gaan klinken.
ten tweede was ik nog niet van plan mijn uitlaat te vervangen maar dankzij Fabian kwam deze op mijn pad
ten tweede was ik nog niet van plan mijn uitlaat te vervangen maar dankzij Fabian kwam deze op mijn pad
Laatst gewijzigd door Farl op 05 okt 2010, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd - zie forumregels
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd - zie forumregels
BMW rulez
Re: Marco's 323CI Cabrio! SUPERSPRINTuitlaat page 6!
Nieuwe fotoshoot gedaan afgelopen maandag, was waarschijnlijk de laatste mooie dag dit jaar.
vlak voor ik erachter kwam dat mijn differentieel te barsten is.
Zijn niet al te profi foto's maar moest ff snel.
vlak voor ik erachter kwam dat mijn differentieel te barsten is.
Zijn niet al te profi foto's maar moest ff snel.
BMW rulez
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
- Berichten: 13918
- Lid geworden op: 15 apr 2008, 12:50
- Locatie: die Heimat
Re: Marco's 323CI Cabrio! FOTOSHOOT page 6!
Jup, dat moet gewoon in kleur
Re: Marco's 323CI Cabrio! FOTOSHOOT page 6!
Vond het een zeer strakke wagen, maar nu met die uitlaat motorkap en kofferdeksel vind ik hem echt lelijk :r
Sorry mijn persoonlijke mening
Sorry mijn persoonlijke mening
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe