Sinds kort merk ik dat wanneer ik rond de 150-160 rij, m'n 320d een resonantie krijgt. Gisteravond merkte ik het, toen ik een flauwe bocht op de snelweg nam, er lijkt dan van m'n rechtervoorwiel een soort gebonk te komen, alsof ie ergens aanloopt of dat de band niet goed is ofzo. Laatst had ik dat ook al. Boven de 150 komt er een geluid van de wielen af dat niet helemaal lijkt te kloppen, er komt dan een donker bijgeluid bij het rijden. Een vlugge blik leert echter dat er weinig te zien is aan de buitenkant voor een atechnisch persoon.
Als ik vervolgens rem, merk ik ook dat ie niet netjes egaal afremt, maar een beetje 'rommelt' tijdens het remmen. Bij lagere snelheden (binnen en buiten bebouwde kom) is er niets aan de hand, maar als ik van hogere snelheid moet afremmen, gaat het niet soepel. Het gebeurt wel en de remkracht lijkt ook adequaat, maar toch heb ik het idee dat iets niet helemaal goed zit.
Ik weet het, het is een heel vaag verhaal, maar ik hoop dat het voor iemand herkenbaar is en dat iemand kan bedenken wat er aan de hand zou kunnen zijn