Reddevil sedan 325i
Re: Reddevil sedan 325i
zijn er allang af dus je mag lachen wat je wil
Foto van de wagen zelf wil ik zien
Velgen zien er goed uit btw!
Velgen zien er goed uit btw!
Die maak ik binnenkort wel x nieuwe
Nu foto van mijn winterwielen stalen velgen met nieuwe Avon winterbandjes Zal ook nog wel foto maken als ze erop liggen.
Nu foto van mijn winterwielen stalen velgen met nieuwe Avon winterbandjes Zal ook nog wel foto maken als ze erop liggen.
Ja ik vind dat zo lelijk alleen zwarte stalen velgen dus dacht. Doe ze opnieuw hoogglans zwart spuiten en een rood randje erop
Nu nog die lelijke koplampen er af pleuren en een originele E36 M3 bumper er op en je hebt een vette Sedan, heb je automaat of handgeschakeld..?
x
x
BMW E36 318i M43 1.8 8v 4-Bak Automaat --> 318i 24v 5-bak Automaat swap Project --> Done.
Next step: E36 318i 2.5 24v --> E36 318i 5.4 24v v12
smaken verschillen over koplampen Ik vind die naden van aparte knipperlichten geen gezicht. Wil strakke lamp hebben.
Originele M3 voorbumper wil ik niet dat heeft iedereen dus wilde ik iets anders als andere. Vandaar deze bumper
Natuurlijk handgeschakeld dat is echt autorijden vind ik
Originele M3 voorbumper wil ik niet dat heeft iedereen dus wilde ik iets anders als andere. Vandaar deze bumper
Natuurlijk handgeschakeld dat is echt autorijden vind ik
Mijn advies is gewoon ga voor Depo's met CCFL ringen, die ene spleetje tussen je knipperlichten en koplampen valt niemand op, desnoods pleur je er E39 koplampen in met een paar kleine aanpassingkjes..
Maargoed, mijn mening.. Jou smaak, jou auto
oh ja, Automaat rules
Maargoed, mijn mening.. Jou smaak, jou auto
oh ja, Automaat rules
BMW E36 318i M43 1.8 8v 4-Bak Automaat --> 318i 24v 5-bak Automaat swap Project --> Done.
Zo de auto is weer een jaar APK goedgekeurd
Was aandacht punt voor remblokken achter die waren een heel eindje op dus die binnenkort maar eens nieuwe halen.
Voor de rest was het goed
Was aandacht punt voor remblokken achter die waren een heel eindje op dus die binnenkort maar eens nieuwe halen.
Voor de rest was het goed
Mooi om te horen! Altijd spannend bij auto's van zulke leeftijden
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Ik wacht nog steeds op foto's
Met het weer afgelopen tijd en met mijn werk nog geen tijd gehad om mijn auto keer goed te wassen en foto's te maken.
Dus dat is nog even wachten.
Ja is idd altijd spannend bij deze leeftijd mja als je zelf beetje je auto in de gaten houdt en goed onderhoud dan hoef je er niet zo bang voor te zijn
Dus dat is nog even wachten.
Ja is idd altijd spannend bij deze leeftijd mja als je zelf beetje je auto in de gaten houdt en goed onderhoud dan hoef je er niet zo bang voor te zijn